Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Pytanie do WH https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=983 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | Germanus [ Pt lip 20, 2007 14:19 ] |
Tytuł: | Pytanie do WH |
Mam pytanko. Gdzie można wystawiać charaktery grając upadłym czrodziejem? Tylko w home site czy tez można w wizardhaven? |
Autor: | Jaded [ Pt lip 20, 2007 18:54 ] |
Tytuł: | |
Tylko home site. |
Autor: | Germanus [ Pt lip 20, 2007 18:58 ] |
Tytuł: | |
A jak traktować normalne haveny? Jako free holdy? |
Autor: | Gyg [ Pt lip 20, 2007 20:33 ] |
Tytuł: | |
Jestes pewien Jaded? Bo wszyscy graja ze mozna tez w wizardhavenach. Zwlaszcza ze nie znajduje przepisu ktory zakazuje wystawiania w wizardhavenach. A nawet znalazlem fragment ktory mowi ze mozna: "The special effects of METW Havens (i.e. healing, bringing characters into play, etc.) do apply to your companies at your wizardhavens." |
Autor: | Germanus [ Pt lip 20, 2007 20:58 ] |
Tytuł: | |
Czyli mogę zagrać charaktera na dowolny wizardheven? Nawet grając Gandalfem mogę zagrać Gimliego w White Towers? |
Autor: | Konrad Klar [ Pt lip 20, 2007 23:58 ] |
Tytuł: | |
Wizarda tylko w home site, resztę normalnie. Mówiąć krótko, Jaded kłamie. |
Autor: | Jaded [ So lip 21, 2007 17:15 ] |
Tytuł: | |
Lol. Nie kłamie, tylko nie zrozumiał pytania ![]() |
Autor: | Germanus [ N lip 22, 2007 11:01 ] |
Tytuł: | |
mam pytanko jeszcze jedno ale już nie doWH tylo ogólne. Gdzieś kiedyś przeczytałem że jeżeli w kompani nie ma charaktera o Mind 3 lub więcej to ta druzyna nie ciągnie kart, czy tak się gra na turnieju |
Autor: | Gyg [ N lip 22, 2007 11:29 ] |
Tytuł: | |
Uscislajac Ty nie ciagniesz, hazard player ciagnie. Dotyczy to wszystkich druzyn ktore skladaja sie z 2 i 1 mindowcow. |
Autor: | Vandrer [ Pt lip 27, 2007 10:31 ] |
Tytuł: | |
To ja też mam pytanie do WH ![]() Czy tekst na fakcjach typu Wild Hounds czy Beasts of the Woods, +# if Radagast is your wizard, oznacza, że influence check musi być robiony przez Radagasta, czy wystarczy żeby Radagast był w grze jako mój wizard, albo był zadeklarowany jako mój wizard ? I jeszcze: te fakcje nie są Fallen-only, co ? |
Autor: | Konrad Klar [ Pt lip 27, 2007 10:51 ] |
Tytuł: | |
Stosuje się wykładnię do A Panoply of Wings w CRF przechrzczone na Panalopy of Wings. Cytuj: The Radagast bonus applies if you have a character manifestation of Radagast in play, or if you have declared you are playing Fallen-Radagast.
|
Autor: | Vandrer [ Pt lip 27, 2007 11:02 ] |
Tytuł: | |
To fajniutko ![]() Rozumiem, że na drugie pytanie odpowiedź brzmi: nie są. |
Autor: | Germanus [ Pt sie 10, 2007 10:03 ] |
Tytuł: | |
Co z kartami które działają normalnie w Haven, albo należy w Haven je strować? Czy można zagrywać lub storowac je w wizardhaven? |
Autor: | Konrad Klar [ Pt sie 10, 2007 11:23 ] |
Tytuł: | |
The White Hand, Overview, Wizardhavens napisał(a): When the rules and non-site cards refer to Havens and Darkhavens, they apply instead to your Wizardhavens. The special effects of METW Havens (i.e., healing, bringing characters into play, etc.) do apply to your companies at your Wizardhavens. These same effects do not apply to your companies at MELE Darkhavens and METW Havens.
|
Autor: | Germanus [ Pn sie 13, 2007 10:43 ] |
Tytuł: | |
Czy Thrall of The Voice wystawa się na stół, a dopiero po wystawieniu charaktera dołancza się do niego? |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |