| Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
| detainment https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=98 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | kfiadeg [ Śr maja 26, 2004 20:06 ] |
| Tytuł: | detainment |
Wysoka rado, troche niższy sejmie. Moje pytanie brzmi: czemu detainment nie da się pokonać? może mi ktoś pomachać jakimś wyciągiem z zasad? Dziękuję, oddaję głos... |
|
| Autor: | Chris [ Śr maja 26, 2004 22:46 ] |
| Tytuł: | |
Coz, mozna odwrocic to pytanie: Dlaczego detainment nie moze pokonac postaci Detainmetna nie da sie zabic (czyli dostac punktow) poniewaz on moze tylko opoznic druzyne a nie zabic. Chris |
|
| Autor: | root [ Śr maja 26, 2004 22:53 ] |
| Tytuł: | |
Nie przesadzasz troszke kfiad? Ataki agentow maja byc vs minionowych kompani detaiment, ale juz MP to bys chcial dostac? A jaka to by niby miala byc twoja zasluga, jesli bys jakoby wybijal swoich agentow. Wrecz powinnienes wtedy dotawac ujemne MP Tak samo sie tyczy wszystkich innych atakow, ktore sa detaiment vs minion kopani. To tak jaby hero kompania dostala MP za zabicie np ktoregos z wizardow zagranego jako kreatura......? |
|
| Autor: | kfiadeg [ Cz maja 27, 2004 0:40 ] |
| Tytuł: | |
mnie to nie o MP chodziło a tylko o powrót pokonanego stwora do Discard Pile czyli ew. do późniejszego wykorzystania... opóźniacz czy nie, raz pokonany mógłby łaskawie więcej nie przeszkadzać |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|