Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Sauron - upewnienie;) https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=965 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Vandrer [ Cz lip 05, 2007 20:38 ] |
Tytuł: | Sauron - upewnienie;) |
Tak tylko chciałem się upewnić, że: Cytuj: Sauron
Manifestation of The Lidless Eye. Playable if your opponent is a Wizard and you have not revealed a Ringwraith. You are Sauron, not a Ringwraith. You may not reveal a Ringwraith or play Ringwraith followers. +10 to your general influence. Discards and prevents the subsequent play of Bade to Rule. During your organization phase, you may bring a resource or character from your sideboard into your play deck and shuffle and there is no limit to the number of characters you may bring into play. Cannot be duplicated. ten pogrubiony tekst mówi o ilości postaci na turę? |
Autor: | Konrad Klar [ Cz lip 05, 2007 21:55 ] |
Tytuł: | |
...i się nie upewnisz. Wojna trwa od lat. Jedna ze szkół mówi, że ten limit odnosi się do postaci, które można normalnie wprowadzić w fazie organizacyjnej. Druga zaś o globalnym limicie 1 postaci na turę, z czego mogą się wyłamać tylko karty/efekty, które stanowią, że wprowadzana z ich pomocą postać nie wlicza się do limitu. Nie wiem, jak bardzo ta druga szkoła jest spójna i jakie ma zdanie na temat postaci wprowadzanej w fazie site (w wyniku wpłynięcia na nią) - czy to poza, czy w ramach limitu. Wszystko jasne? |
Autor: | Vandrer [ Pt lip 06, 2007 10:51 ] |
Tytuł: | |
... tak średnio... A czy postać wprowadzana przez wpłynięcie na nią w ogóle liczy się do limitu? Tzn. czy jeśli wprowadzam postać normalnie, w fazie organizacji, to już nie mogę próbować wpływać na inną bo może mi się udać? I jeszcze pytanko: jak można inaczej wprowadzić do gry postać poza wystawieniem w fazie organizacji i wpłynięciem? |
Autor: | |Highwayman| [ Pt lip 06, 2007 13:21 ] |
Tytuł: | |
jest pare kart które pozwala wprowadzić postać (A Chance Meeting/We Have Come to Kill, The Windlord Found Me, Helm of Her Secrecy) potencjalnie poza faza organizacji - spór trwa czy jest to w ogóle dozwolone przejęcie postaci przeciwnika przez influence na pewno nie liczy sie do limitu (jesli takowy istnieje) na naszych oficalnych turniejach jak dotąd obowiązywały takie ustalenia: 1) jesli limit wprowadzanych postaci na turę, wynosi on 1 2) karty wprowadzające do gry postać działają poza limitem 3) A Chance Meeting/We Have Come to Kill mogą być zagrane tylko w fazie organizacji, kiedy to normalnie można wprowadzać postacie do gry w świetle tych ustaleń Sauron sprawia ze w fazie organizacji możesz wprowadzić do gry tyle postaci ile chcesz, albo z'discard'ować jedną postać (bo możwna albo zagrać albo odrzucić postać, a Sauron zmienia tylko regułu jesli chodzi o zagrywanie postaci) |
Autor: | Vandrer [ So lip 07, 2007 10:44 ] |
Tytuł: | |
Już myślałem, że jest jakiś inny mechanizm (poza kartami) pozwalający na wprowadzenie postaci. A "A chance..." i "We have..." można zagrać poza fazą organizacji? |
Autor: | |Highwayman| [ So lip 07, 2007 14:48 ] |
Tytuł: | |
w Polsce nie ![]() |
Autor: | Vandrer [ So lip 07, 2007 19:56 ] |
Tytuł: | |
To się rozjaśniło ![]() A tak przy okazji (co by nowego wątku nie tworzyć): można, przy deklaracji, że się gra minionem, zagrać Sauronem (tzn. w ogóle bez wrzucania Ringwraithów)? Przy multiplayerze podniosłoby to ilość graczy do 16 jeśli dobrze liczę, ale co nieco kłóciło by się z fabułą... |
Autor: | Konrad Klar [ So lip 07, 2007 20:04 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Playing this card discards its player's Bade to Rule and prevents him from subsequently playing Bade to Rule. You may only play this card if none of your opponents are Ringwraiths.
Ten cytat z CRF tyczy się karty The Lidless Eye, która ma jednak taki sam warunek zagrywalności. |
Autor: | Vandrer [ So lip 07, 2007 20:08 ] |
Tytuł: | |
No to kicha... Trudno - a pomysł tak mi się podobał ![]() Dzięki za odpowiedzi! |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |