Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Sacrifice of Form https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=960 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Germanus [ Cz cze 21, 2007 22:15 ] |
Tytuł: | Sacrifice of Form |
Mam jedno pytanie (głupie) pytanie do tej karty. Czy powracajacy wizard musi być taki sam jaki się poświęcił? Niby logiczne, ale nie ejstem do końca pewny;) |
Autor: | Muad'Dib [ Cz cze 21, 2007 22:46 ] |
Tytuł: | |
Nie możesz zagrać innego wizarda, niż ten, którego poświeciłeś. Żeby nie być gołosłownym CRF napisał(a): After Sacrifice of Form is played, you may not play a different Wizard and your opponent may not play the Wizard you sacrificed
|
Autor: | Germanus [ Pt cze 22, 2007 8:49 ] |
Tytuł: | |
tego nie znałem;P Dzięki za odpowiedź |
Autor: | Germanus [ So cze 23, 2007 14:16 ] |
Tytuł: | |
Żeby nie zaczynac nowgo watku zadam pytanie tu. Ile można miec w talii kopii fallen wizardów |
Autor: | |Highwayman| [ So cze 23, 2007 14:45 ] |
Tytuł: | |
od zera do trzech (koniecznie tego samego maga) |
Autor: | Konrad Klar [ So cze 23, 2007 15:06 ] |
Tytuł: | |
CRF, Rulings by Term, Fallen-wizard napisał(a): You may not declare yourself as a specific Fallen-wizard unless you have his card in your deck.
...czyli jeden musi być. Ale z czego wynika to, że muszą być to koniecznie takie same kopie? |
Autor: | Jaded [ So cze 23, 2007 15:52 ] |
Tytuł: | |
Właściwie to nie wynika (oczywiście ciągle mozna zagrać tylko zadeklarowanego, jako swego avatara). |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |