Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Zasady używania przedmiotów przez inny alignment https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=939 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Muad'Dib [ Pn maja 14, 2007 9:09 ] |
Tytuł: | Zasady używania przedmiotów przez inny alignment |
Mam problem ze znalezieniem w instrukcji/ach jakie są dokładnie zasady używania przedmiotów przez drugą stronę mocy. Ktoś mógłby mnie oświecić? |
Autor: | Jaded [ Pn maja 14, 2007 9:16 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy o to ci chodzi , ale: Cytuj: Deck Construction
Only Ringwraith players may include minion characters, resources, and sites in their decks, while only Wizard players may include hero characters, resources, and sites in their decks. However, there is an exception to this: a Ringwraith player may use any hero item resource card as if it were a minion item resource card. Similarly, a Wizard player may use any minion item resource card as if it were a hero item resource card. The following apply: All normal requirements must be met to play the item. All restrictions to movement still apply. All bonuses and special abilities are ignored. The item is only worth half (round up) of its normal marshalling points. The hero version of a unique item is a manifestation of the same minion version of the item and vice versa. |
Autor: | Muad'Dib [ Pn maja 14, 2007 12:45 ] |
Tytuł: | |
Tak o to mi chodziło. Widzę,że po prostu szukałem nie tam gdzie powinien był.Dzięki;) |
Autor: | Ciachu [ Pn maja 14, 2007 20:15 ] |
Tytuł: | |
Hmmm, no to niech mi ktos wytlumaczy, jak to: Cytuj: Ringwraith player may use any hero item resource card as if it were a minion item resource card. Similarly, a Wizard player may use any minion item resource card as if it were a hero item resource card ma sie do tego: Cytuj: Only Ringwraith players may include minion characters, resources, and sites in their decks, while only Wizard players may include hero characters, resources, and sites in their decks.
?????????? Wysilam moja mala mozgownice, szare komorki (a raczej ich resztka) rozgrzewaja sie do czerwonosci i nadal nic z tego nie rozumiem... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | |Highwayman| [ Pn maja 14, 2007 21:02 ] |
Tytuł: | |
Jaded napisał(a): Nie wiem czy o to ci chodzi , ale:
Cytuj: However, there is an exception to this: |
Autor: | Konrad Klar [ Pn maja 14, 2007 21:07 ] |
Tytuł: | |
Kolejne zadanie z cyklu: wykaż, że "2+2=4" Jak to się dzieje, że Open To the Summons jest eventem a może być zagrane zamiast minor item i odsłonięte w drafcie jak gdyby to była postać? Na mocy swojego tekstu. Cytuj: Playable on a minion company. One agent minion may be played with target company at a Darkhaven [V]-place this card with the agent. -1 to his mind to a minimum of 1. This card may be played with a starting company in lieu of a minor item. When played as such, reveal it when starting companies are determined as if it were a character. Cannot be duplicated on a given character. Ogólna zasada jest taka, że wpierw się odsłania w drafcie postacie, potem minor items. I ta ogólna zasada się nie zmienia. Ale na potrzeby pierwszego Open To the Summons jest postacią, na potrzeby drugiego minor item. Analogicznie: Ogólna zasada Cytuj: Only Ringwraith players may include minion characters, resources, and sites in their decks, while only Wizard players may include hero characters, resources, and sites in their decks.
Na te potrzeby przedmioty hero liczą się jako minion resources i vice versa. Miło, że pominąłeś w drugim cytacie fragment "However, there is an exception to this:" bo w przeciwnym wypadku nie miałbym chyba niczego do wyjaśniania. ![]() P.S. O widzę, że |Highwayman| już mnie ubiegł. ![]() |
Autor: | Ciachu [ Pn maja 14, 2007 23:07 ] |
Tytuł: | |
Dobra pojmuje, ale... Nie wiem jak wyjatkiem od wrzucania do decku kart z innego alignmentu jest mozliwosc ich uzywania ale to tylko maly szczegol... Chyle glowe i odtad bede sie stosowal do "zasad" ![]() ![]() |
Autor: | Muad'Dib [ Pn maja 14, 2007 23:10 ] |
Tytuł: | |
Ale Ciachu..ich się nie używa (w sensie jakiś zdolności przedmiotów) tylko można mieć punkt za nie i do tego społowione.. |
Autor: | Konrad Klar [ Pn maja 14, 2007 23:59 ] |
Tytuł: | |
Ciachu napisał(a): Dobra pojmuje, ale...
Nie wiem jak wyjatkiem od wrzucania do decku kart z innego alignmentu jest mozliwosc ich uzywania ale to tylko maly szczegol... Chyle glowe i odtad bede sie stosowal do "zasad" ![]() ![]() Wyjątkiem od możliwości wkładamia do decku resource'ów tego samego alignmentu jest możliwość użycia items przeciwnego alignmentu. Faktycznie pokraczny skrót myślowy (zawierający jednocześnie możliwość włożenia do decku i używania) , ale proszę bardziej nie przekręcać. Ten chłopiec do bicia (niejasne zapisy w zasadach) ma i tak wystarczająco dużo ciała. |
Autor: | Vandrer [ N lip 15, 2007 11:28 ] |
Tytuł: | |
Wykorzystując istniejący wątek: Czy hero player ma możliwość zagrania spirit ringów (poza ich wyinfluencowaniem)? Bo chyba nie może wytestować odpowiednich minionowych gold ringów (nawet jeśli je wrzuci do talii) ? Pomijam fakt, że sam pomysł jest mało opłacalny. |
Autor: | |Highwayman| [ N lip 15, 2007 12:42 ] |
Tytuł: | |
nie, nie ma takiej opcji - tylko poprzez influence chyba ze za takie małe spirit ring'i weźmiemy mind ring'i, które sa minor item'ami... wiec mozna je zagrac jak zwykłego minor'a - z tym ze hero nie bedzi miał z nich zadnego porzytku |
Autor: | Vandrer [ N lip 15, 2007 15:16 ] |
Tytuł: | |
Że nie będzie miał pożytku to wiem, zastanawiałem się tylko czy w ogóle jest możliwe zagranie "spiritów" przez hero playera - taka pomorska ciekawość ![]() Ale dzięki i tak. |
Autor: | Konrad Klar [ N lip 15, 2007 16:49 ] |
Tytuł: | |
Nie można, bo: CRF, Rulings by Term, MELE vs. METW napisał(a): Hero items may not be used as conditions for minion resources, and minion items may not be used as conditions for hero resources. Note that a Fallen-wizard may play special ring items regardless of the alignment of the gold ring item tested.
# If you are playing against a deck with three Wizards in it, you may play any combination of three Ringwraiths, except one each of three different Ringwraiths. Gold Ring jest warunkiem dla Spirit Ring (Playable only with a Gold Ring and after a test indicates a Spirit Ring). Minionowego Gold Ringa hero player nie przetestuje, bo może używać jego właściwości. |
Autor: | Vandrer [ N lip 15, 2007 16:52 ] |
Tytuł: | |
Czyli tak jak sądziłem i jak napisał |Highwayman| Ale wytłumaczenie konkretne - dzięki. |
Autor: | Vandrer [ Pt gru 21, 2007 16:49 ] |
Tytuł: | |
A czy minion character niosący hero palantir może go użyć po zagraniu Wizdom to Wield? (no bo jak niesie ten palantir to chyba jest bearer? ) |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |