Kolejne zadanie z cyklu: wykaż, że "2+2=4"
Jak to się dzieje, że Open To the Summons jest eventem a może być zagrane zamiast minor item i odsłonięte w drafcie jak gdyby to była postać?
Na mocy swojego tekstu.
Cytuj:
Playable on a minion company. One agent minion may be played with target company at a Darkhaven [V]-place this card with the agent. -1 to his mind to a minimum of 1. This card may be played with a starting company in lieu of a minor item. When played as such, reveal it when starting companies are determined as if it were a character. Cannot be duplicated on a given character.
Ogólna zasada jest taka, że wpierw się odsłania w drafcie postacie, potem minor items. I ta ogólna zasada się nie zmienia. Ale na potrzeby pierwszego Open To the Summons jest postacią, na potrzeby drugiego minor item.
Analogicznie:
Ogólna zasada
Cytuj:
Only Ringwraith players may include minion characters, resources, and sites in their decks, while only Wizard players may include hero characters, resources, and sites in their decks.
Na te potrzeby przedmioty hero liczą się jako minion resources i vice versa.
Miło, że pominąłeś w drugim cytacie fragment
"However, there is an exception to this:"
bo w przeciwnym wypadku nie miałbym chyba niczego do wyjaśniania.
P.S.
O widzę, że |Highwayman| już mnie ubiegł.
