Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Fell Beast https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=936 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Muad'Dib [ Śr maja 09, 2007 20:10 ] |
Tytuł: | Fell Beast |
Mam pewien dylemat z tą kartą. Na niej jest napisane Cytuj: The number of strikes of one Nazgul hazard creature is increased by one and its prowess is decreased by 2. Attacker chooses defending characters. Additionally, target Nazgul may be played keyed to a Shadow-land ![]() ![]() Sytuacja jest następująca.Przeciwnik idzie przez ![]() ![]() Cytuj: (...) Alternatively, allows a Nazgul to be played keyed to a Shadow-land
![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Śr maja 09, 2007 20:26 ] |
Tytuł: | |
Muad'Dib napisał(a): I jak mogę zagrać tę kartę na nazgula,którego mam na ręku? Słuszna uwaga. Ta karta łamie reguły. Jest do niej, jako do takiej, specjalna wykładnia. CRF, Errata(Cards), Fell Beast napisał(a): This card can be played and resolved before any Nazgûl is played with it. A Nazgûl must be played as the first declared action in the chain of effects following the resolution of Fell Beast, or else this card is returned to its player's hand. This card can be played on an existing Nazgûl attack, but the extra playability this card provides would not apply.
|
Autor: | Muad'Dib [ Śr maja 09, 2007 20:33 ] |
Tytuł: | |
CRF, Errata(Cards), Fell Beast napisał(a): (...)This card can be played on an existing Nazgûl attack, but the extra playability this card provides would not apply.
Czyli przekładając na nasze mogę zagrać na na nazgula, który atakuje ale już nie zwiększam jego zasięgu na na ![]() ![]() |
Autor: | Muad'Dib [ Śr maja 09, 2007 20:55 ] |
Tytuł: | |
Aha i jeszcze jedno pytanie. Skoro nazgul musi być pierwszą zadeklarowaną akcją to nie mogę połączyć działania Out of the Black Sky z Fell Beast? Bo kolejność musiałaby być taka Fell Beast + Out of the Black Sky + Nazgul. |
Autor: | Konrad Klar [ Śr maja 09, 2007 21:04 ] |
Tytuł: | |
Muad'Dib napisał(a): Aha i jeszcze jedno pytanie. Skoro nazgul musi być pierwszą zadeklarowaną akcją to nie mogę połączyć działania Out of the Black Sky z Fell Beast? Bo kolejność musiałaby być taka Fell Beast + Out of the Black Sky + Nazgul.
Tak, Out of Black Sky byłoby wtedy pierwszą akcją łańcucha efektów następującego po zagraniu Fell Beast. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |