Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Rebel-talk i mała niejasność https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=925 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Thorin [ Cz maja 03, 2007 23:09 ] |
Tytuł: | Rebel-talk i mała niejasność |
Rebel-talk napisał(a): Playable on a non-Ringwraith, non-Wizard, character with mind of 7 or less. Character cannot be controlled by direct influence. Once during each of his organization phases, the character may attempt to remove this card by making a roll (drawing a #)-if the result is less than 7, discard this card. Cannot be duplicated on a given character. CRF napisał(a): A character removed from the control of direct influence outside the organization phase does not need to be controlled by general influence until that player's next organization phase. Karta zagrana na postać z mindem 7 kontrolowaną przez inna postać powoduje „wyjecie” jej spod kontroli tej postaci. Gracz miał 5 wolnego GI. Sytuacja ta powoduje: 1. GI jest momentalnie zmniejszony do 0 wolnego (gracz nie musi discardować postaci żeby wyrównać GI do 20 do następnej fazy organizacji pomimo tego, że „niby” teraz używa 22 GI) 2. GI pozostaje bez zmian – czyli 5 wolego i wyrównanie następuje standardowo w następnej fazie organizacji – pytanie tylko przez co/kogo/cokolwiek kontrolowana jest ta postać i jak się ją rozlicza z minda, a może jest zawieszona w czaso-przestrzeni ![]() Może jakoś inaczej interpretujecie pogrubiony tekst z CRF. |
Autor: | Konrad Klar [ Cz maja 03, 2007 23:21 ] |
Tytuł: | |
Postać jest kontrolowana tylko przez gracza, aż do następnej jego fazy organizacji. Allies też nie wymagają DI ani GI do kontrolowania ich i nie jest to jakiś niesamowity problem. |
Autor: | |Highwayman| [ Pt maja 04, 2007 2:05 ] |
Tytuł: | |
ja ten zapis z CRF'u rozumiem ze postać nie musi być kotrolowana przez GI, czyli nawet jak nie ma wystarczającego GI to pozostanie w grze (bo drużyny i GI sie sprawdza i koryguje w fazie organizacji) ale nadal jej mind zmniejsza ilość wolnego GI (do minimum 0) |
Autor: | Konrad Klar [ Pt maja 04, 2007 2:48 ] |
Tytuł: | |
Jeśli to by miało znaczyć to, co mówisz, to po co w ogóle ten zapis z CRF? Wystarczające byłoby: Lidless Eye, Standard Rules, Characters & Companies, Limitations On Company Composition, Discarding Characters napisał(a): Clarification: If you do not have enough influence to control all of your characters in play, they remain in play. However, you must discard any excess characters at the end of your next organization phase. If you bring a character into play during your organization phase and then do not have enough influence to control him, the character just brought into play must be returned to your hand at the end of your organization phase. Moim zdaniem: "Postać nie musi być kontrolowana przez GI" i "Nie musisz mieć wystarczającego GI do kontrolowania postaci." to dwie różne rzeczy. |
Autor: | Thorin [ Pt maja 04, 2007 10:07 ] |
Tytuł: | |
Konrad Klar napisał(a): Allies też nie wymagają DI ani GI do kontrolowania ich i nie jest to jakiś niesamowity problem. Do allies jest osobny zapis - ale mniejsza z tym. O kontrole pytałem tak tylko bo moze ktoś bedzie miał na to ciekawą teorie w momencie wybrania możliwości 2. Ja przystaje przy 2 i w pełni popieram Konrada bo "does not need to be controlled by general influence" jak dla mnie to : "nie musi być kontrolowana przez GI", a jak nie musi to wiadome, że nie bedzie - bo i po co. |
Autor: | |Highwayman| [ Pt maja 04, 2007 11:38 ] |
Tytuł: | |
faktycznie przy mojej interpretacji zapis z CRF'u nie jest potrzebny - same zasady zawarte w instrukcjach wystarczają niebyłby to pierwszy i zapewne nie ostatni taki przyopadek |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |