Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Atak na COE: Nature's Revenge https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=874 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | |Highwayman| [ So lut 17, 2007 12:40 ] |
Tytuł: | Atak na COE: Nature's Revenge |
Cytuj: Nature's Revenge hazard - permanent-event Playable on a site in a Wilderness [:wilderness:] that normally is a Border-hold [:borderhold:] or a Shadow-hold [:shadowhold:], or on a non-protected Wizardhaven [:haven:] in a Wilderness [:wilderness:]. All versions of the site become Ruins & Lairs [:ruinslairs:] and each gains an additional automatic-attack: Animals --- each character faces 1 strike with 7 prowess. Discard this card when the site is discarded or returned to its location deck. nie znam sprawy do końca, Jaded to zgłaszał więc najlepiej niech on się tym zajmie (jak już odzyska net) |
Autor: | root [ N lut 18, 2007 17:45 ] |
Tytuł: | |
Myślę, że Jadedowi chodziło o to jak ta karta ma się do zapisu na fallenowych wizard havenach: Cytuj: If one of your companies is at this site, all attaks against it are canceled. Moim zdaniem zapis ten pozostaje nadal w mocy i nie można przyłożyć postaci stojącej w The White Towers. Wolał bym jednak by Konrad, Highwaymna lub ktokolwiek inny poparli to jakimś fajnym fragmentem z instrukcji ![]() Gdyby ta karta eliminowała działanie wyżej wspomnianego zapisu, to żadna fallenowa przystań która nie jest protected, nie była by już bezpieczna ![]() ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ N lut 18, 2007 18:02 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Moim zdaniem zapis ten pozostaje nadal w mocy i nie można przyłożyć postaci stojącej w The White Towers. Wolał bym jednak by Konrad, Highwaymna lub ktokolwiek inny poparli to jakimś fajnym fragmentem z instrukcji Wolałbym, aby ci, który uważają inaczej, poparli to jakimś fajnym argumentem z instrukcji. Bo póki co, taki pomysł to Deus ex machina. |
Autor: | |Highwayman| [ Pn lut 19, 2007 19:37 ] |
Tytuł: | |
jesli Nature's Revenge nie kasuje zdolności wizardhaven'ów do kasowania ataków nie widzie większego sensu w mozliwości zagrania tej karty na wizardhaven jestem więc za tym że Nature's Revenge zdejmuje efekt kasowania ataków jakie mają wizardhaven'y (nie ważne czy mowa o The White Towers/Isengard czy o jakimś wizardhaven'ie zrobionym za pomocą stage resource'ów) ale faktycznie karta nie mówi że site straci swoje specjalne zdolności, a jedynie jego typ ulega zmianie mozemy jednak argumentację COE wykorzystać w innej kwestii jaką chciałbym poruszyć osoby które twierdzą że wizardhaven straci swoją zdolność nie mogą się podeprzeć zadnymi zasadami - chyba że podciągną efekt kasowania ataków w wizardhaven'ach pod jedną ze zdoności haven'ów (leczenie, wystawianie postaci, itp) - tym samym rozwiązalibyśmy problem upośledzonych hero haven'ów które nie mają na swoich kartach specjalnego tekstu o kasowaniu ataków |
Autor: | Konrad Klar [ Pn lut 19, 2007 20:04 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: jesli Nature's Revenge nie kasuje zdolności wizardhaven'ów do kasowania ataków nie widzie większego sensu w mozliwości zagrania tej karty na wizardhaven No coż... Site nie jest już wtedy Wizardhaven, choć nie wiem czy jest to sens większy, czy mniejszy. Poza tym anulowanie ataku to akcja i jako taka też może być anulowana, np. przez Prowess of Age w wypadku ataku unikalnego smoka. Cytuj: mozemy jednak argumentację COE wykorzystać w innej kwestii jaką chciałbym poruszyć Jeśli fakty mają podlegać negocjacjom, zawsze można utargować taką czy inną rzeczywistość. |
Autor: | root [ Wt lut 20, 2007 0:23 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: jesli Nature's Revenge nie kasuje zdolności wizardhaven'ów do kasowania ataków nie widzie większego sensu w mozliwości zagrania tej karty na wizardhaven Nie podoba mi się że jedyny argument "ZA", to taki, że innaczej karta nie miała by sensu, chociaż zawsze to jest jakiś argument. Myślałem ze na "Hidden Haven" i tego typu kartach nie ma zapisu o anulowaniu atakow na druzyne, ale też sa! |
Autor: | Konrad Klar [ Wt lut 20, 2007 4:06 ] |
Tytuł: | |
Może niełatwo to zauważyć, ale do site'u z Nature's Revange kompania może jeszcze iść, nie tylko na nim stać a wówczas specjalna zdolność byłego havenu nie działa. I też przez NR na wizardhaven zniwelować efekt Healing of Nimrodel. Jeśli haven był normalnie ![]() ![]() Winny się tłumaczy... Korzyści z zagrania NR na wizardhaven mogłoby być jeszcze mniej. To bez znaczenia. Karta jest po prostu słabsza, niż niektórzy gracze się przyzwyczaili. I nie widzę na to lewara. |
Autor: | root [ Wt lut 20, 2007 13:01 ] |
Tytuł: | |
Zgadzam sie z Konradem. Podal sensowne zastosowania NR (ktorych ja nawiasem nie moglem znalezc - cienias ![]() ![]() |
Autor: | |Highwayman| [ Śr lut 21, 2007 15:05 ] |
Tytuł: | |
myslalem nad tym troche i doszedłem do wniosku ze nie bardzo jest czym podeprzec interpretację że Nature's Revenge kasuje specjalną zdolność Wiazardhaven'ów do kasowania ataków ale chciałbym usłyszeć argumentację COE, bo uważam że wpadną przez to w pułapkę i przez zasadę konsekwentności uda nam się rozwiązać problem upśledzonych hero haven'ów jednak to tylko mojde zdanie, skoro zabieramy sie załozenia rady itd, to musimy sie postarać o jednomyslność ja widzę dwie opcje - walczymy o to by Nature's Revenge nie kasował zdolności wizardhaven'ów lub - godzimy się na ich interpretację Nature's Revenge i próbujemy ją wykorzystać do naparawienia hero haven'ów jak myslicie za co powinniśmy się zabrać? |
Autor: | root [ Śr lut 21, 2007 18:39 ] |
Tytuł: | |
Ja musiał bym napoczątek poznać ich (CoE) interpretacje. Jak oni argumentują, że NR kasuje zapis na wizardhavenie ![]() |
Autor: | Thorin [ Cz lut 22, 2007 0:03 ] |
Tytuł: | |
Nie widzę żadnego sensownego "za" żaby NR miało kasować specjalne zdolności wizard havenu (przynajmniej w przypadku The White Towers) - to tak jak by na Framsburg zagrać Hidden Haven i stwierdzić ze traci Hoard - wiec jestem za: Highway napisał(a): - walczymy o to by Nature's Revenge nie kasował zdolności wizardhaven'ów Odnośnie: Konrad Klar napisał(a): ...Jeśli haven był normalnie ![]() ![]() Takiej sytuacji to wolał bym nie mieć podczas gry - nie wiem jak ją rozpatrzyć - ciekawe które karty maja pierwszeństwo i w jakiej kolejności ich efekty poukładać, a może jedno blokuje drugie??. |
Autor: | |Highwayman| [ Cz lut 22, 2007 1:14 ] |
Tytuł: | |
root napisał(a): Ja musiał bym napoczątek poznać ich (CoE) interpretacje. Jak oni argumentują, że NR kasuje zapis na wizardhavenie ![]() argumentacja COE jest bardzo ciekawa bo opiera się na.... tym ze jakiś NetRep kiedyś stwierdził ze tak to działa i umieścił to w Digest'cie, które dla większości członków miedzynarodowej społeczności MECCG są niepodwarzelne - na szczeście nie dla nas ![]() jestem więc bardzo ciekaw jak będą argumentować swoją opinię jesli pójdą ścieżką ze jest to nieodłączna zdolnośś wizardhaven'u to mozemy pociągnąć to dalej do problemu hero haven'ów a jesli uda nam się podważyć NetRep'a i digest to otworzy nam się droga do innych dyskusji tak czy siak - powinniśmy wygrać ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Cz lut 22, 2007 1:24 ] |
Tytuł: | |
Thorin napisał(a): Odnośnie: Konrad Klar napisał(a): ...Jeśli haven był normalnie Shadow-hold ,lub Border-hold można zagrać jeszcze jedną kopię NR. Przy Forewarned is Forearmed oznacza to, że automatyczny atak Animals nie będzie anulowany. Podobnie, jeśli site jest powierzchniowym sitem underdeeps, atak Nameless Thing. Takiej sytuacji to wolał bym nie mieć podczas gry - nie wiem jak ją rozpatrzyć - ciekawe które karty maja pierwszeństwo i w jakiej kolejności ich efekty poukładać, a może jedno blokuje drugie??. Sytuacja jest taka, jak w przypadku Smoke Rings i Bane of The Ithil Stone. Jest akcja i jest efekt w grze, który uniemożliwia jej rozwiązanie. To czy akcja jest skutkiem short-eventu, czy jest powodowana przez kartę w grze, na skutek wystąpienia pasywnego warunku (tu: ataku) jest nieistotne. |
Autor: | root [ Cz lut 22, 2007 15:22 ] |
Tytuł: | |
Gdzie moglbym znalezc te boskei i niepodwarzalne digesty ??? |
Autor: | |Highwayman| [ Cz lut 22, 2007 21:45 ] |
Tytuł: | |
http://www.meccg.net/netherlands/meccg/ a tam wejść w Rules i zjechac na sam dół ekranu - będą tam digest'y podzielone na te wydane jeszcze przez ICE'a (czyli teoretycznie wiążące) i te które wydawał już Council of Elrond |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |