Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Atak na COE: Sacrifice of Form https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=873 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | |Highwayman| [ So lut 17, 2007 12:27 ] |
Tytuł: | Atak na COE: Sacrifice of Form |
Cytuj: Sacrifice of Form hero resource - permanent-event Influence: +1 Prowess/Body: +1/+1 Description: Spell. Wizard only. All of the strikes from one attack against your Wizard's company fail; +3 to any body checks made to determine if the attack is defeated. Discard the Wizard (i.e., he becomes unrevealed) and any non-item cards he controls. Place any items he controls under his card and keep these off to the side (these items are considered to still be in play). If the Wizard is put back into play, return his items to him and place Sacrifice of Form with him. Wizard receives +1 to his prowess, body, and direct influence. May not be duplicated on a given Wizard. argumentacja COE: ponieważ postacie-followers'i też są kontrolowani to poświęcający się mag wciąga ich ze sobą do grobu po pierwsze jest to głupie, po drugie tematycznie bez sensu (gdyby Gandalf się tak poświęcił w Morii to jednocześnie zabiłby częśc Drużyny Pierścienia) po trzecie zasady są tej kwestii nie jasne: CRF, a później instrukcja do MEBA jasno dają do zrozumienia co się dzieje ze wszystkimi kartami jakie kontroluje postać/są na postać zagraną gdy ta postać jest discard'owana: CRF napisał(a): Discard - Whenever a character is discarded, all non-follower cards played with that character are also discarded. MEBA napisał(a): Discarding Cards When a card leaves active play (discarded, eliminated, returned to owner's hand, etc.), discard all cards played on it. w związku z tym errata minion'owej wersji Arkenstone'a jest niepotrzebna i ani minion Arkenstone ani Sacrifice of Form nie powinny być czytane że discard'ują tez follower'ów od razu mogę przewidzieć że rzucą nam w twarz "Card text overrides the rules" mamy jak na to odpowiedzieć? |
Autor: | Ciachu [ Pn lut 19, 2007 20:43 ] |
Tytuł: | |
O ile mi sie dobrze kojarzy, juz kiedys mielismy dosc zacieta dyskusje na temat SoF i tego, co sie dzieje z Followerami czarodzieja... ![]() |
Autor: | |Highwayman| [ Pn lut 19, 2007 21:30 ] |
Tytuł: | |
MY ustaliliśmy, ale ponieważ przymierzamy się do założenia i zarejestrowania naszej własnej rady i przystąpenie do COE to chciałbym zeby COE nie tylko poznało nasze odmienne zdanie na temat niektóeych zasad i/lub kart ale zebyśmy przeprowadzili z nimi dyskusje - moze uda nam sie zgodzić w jakimś punkcie |
Autor: | Muad'Dib [ Cz lut 22, 2007 0:54 ] |
Tytuł: | |
Ja mam pytanie..Czy CRF był wcześniejszy czy balrog? bo gdyby ten drugi wyszedł wcześniej niż CRF to można by argumentować,że liczy się ostatnie słowo..ale jeśli jest odwrotnie to ta metoda nie ma sensu.. ewentualnie można bronić naszej zasady, iż przecież od discardowania kart są wyjątki a do takich należy zaliczyć followersów według CRF. Przecież gdyby patrzeć ślepo na discard według MEBA to należałoby także olać zasadę z Sacrifice o odkładaniu na bok przedmiotów ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Cz lut 22, 2007 1:33 ] |
Tytuł: | |
Muad'Dib napisał(a): Przecież gdyby patrzeć ślepo na discard według MEBA to należałoby także olać zasadę z Sacrifice o odkładaniu na bok przedmiotów ![]() Tekst karty ma priorytet nad ogólnymi zasadami. Czy może chodzi jeszcze o coś innego, co mi umknęło? Sacrifice of Form Cytuj: Spell. Wizard only. All of the strikes from one attack against your Wizard's company fail; +3 to any body checks made to determine of the attack is defeated. Discard the Wizard (i.e., he becomes unrevealed) and any non-item cards he controls. Place any items he controls under this card and keep these off to the side (these items are considered to still be in play). If the Wizard is put back into play, return his items to him and place Sacrifice of Form with him. Wizard receives +1 to his prowess, body, and direct influence. May not be duplicated on a given Wizard.
|
Autor: | |Highwayman| [ Cz lut 22, 2007 1:45 ] |
Tytuł: | |
kwestia losu follower'ów maga nadal nie jest rozwiązana nie wiem czy zapis z CRF'u dotyczący discard'owania postaci wyszedł przed, czy po minioin Arkenstone'ie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |