Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
modyfikacje do niektórych fakcji https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=87 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kfiadeg [ Pn maja 17, 2004 12:31 ] |
Tytuł: | modyfikacje do niektórych fakcji |
Słuchajcie, mam pytanie odnośnie modyfikacji do fakcji uzyskiwanych dzięki innym już zagranym fakcjom. Troche to zawile zabrzmiało, ale kto grał choć raz po ciemnej stronie bankowo będzie wiedział o co chodzi ![]() A mianowicie na niektórych fakcjach minionowych (ale chyba także późniejszych niż z The Wizards herosowych) są modyfikacje typu (z pamięci lece, bo nie chce mi się szukac kart): Cytuj: (...) do zagrania Orków z Gundabadu: +2 za Orki z Grey Mountain Narrows, +2 za Orki z Goblin-gate(...) i tu wiadomo że chodzi o fakcje które już są zagrane. niemniej chciałbym sie spytać (a raczej upewnić) czy ma znaczenie KTO zagrywał ów potrzebne do modyfikacji fakcje, czy jest to bez znaczenia? |
Autor: | Chris [ Pn maja 17, 2004 12:39 ] |
Tytuł: | |
Dobre pytanie, generalnie nie czerpie sie przywilejow z resourcow przeciwnika (wyjatki sa n/p sun, moon etc.) ale w tym wypadku wydaje mi sie iz wystarczy iz sa one w grze ![]() Pozdrawiam Chris |
Autor: | |Highwayman| [ Pn maja 17, 2004 15:35 ] |
Tytuł: | |
a mnie sie wydaje ze to ty musisz miec je w grze zeby miec bonus w koncu jak tp pewnie dziala? idziesz do Morii zagrac Orcs of Moria {Goblins of Goblin-gate (+2), Orcs of Dol Guldur (-2)} i zagrywasz fakcje, gadasz z orkami wariant A: orki z morii: slyszelismy ze po waszej stronie sa tez Orki z Dol Guldur, nie lubimy ich, bedzie wam trudniej przekonac nas do wspulpracy wariant B: orki z morii: slyszelismy ze po waszej stronie sa tez Gobliny z Goblin Gate to sa dopiero fajni kolesie, jak oni sa z wami to my tez raczej bedziemy po waszej strone dlaczego jesli przeciwnik ma Orcs of Dol Guldur to tobie mialoby byc trudniej zagraz swoje Orcs of Moria, przeciez oni sie nie lubia, a to przeciwnik ich ma wiec predziej powinno byc +2 do rzutu za to ze przeciwnik ich ma albo dlaczego ze to ze przeciwnik ma Goblins of Goblin-gate tobie powinno byc latwiej zagrac Orcs of Moria, to nie z toba sie sprzymiezyly Gobliny tylko z twoim przeciwnikiem, raczej powininens miec w tej sytuacji -2 do rzuty generalnie to to o tych 'przeciwnych modyfikatoruw' nie ma zbyt duzego sensu w ramach gry (choc moze byc logiczne) ale na pewno nie powinno sie miec bonusuw za to ze przeciwnik zagral fakcje ktura sie 'lubi' z ta co ty wlasnie zagrywasz |
Autor: | kfiadeg [ Pn maja 17, 2004 16:29 ] |
Tytuł: | |
raczej przychylam sie do tej wersji że to ja musze mieć zagrane fakcje żeby uzyskiwać z nich bonusy, ale z drugiej strony - odwrotną sytuacje - można by było sobie tłumaczyć jako zbieranie Sił Zła przez jakiegokolwiek nazgula, a wszystko dla Saurona ![]() Dwar: Cześć, jestem Dwar, przyszedłem was namówić do pomocy Sauronowi w wojnie przeciw Elfom i Krasnoludom. Orc of Gundabad: Cześć! Słuchaj, my to nie lubimy krasnali, ale może bys nas nieco bardziej przekonał? Dwar: Yyy... Moja kumpela Adunaphel namówiła już Orki z Morii Orc: No co ty!? Ej rebiata, zbierać sie! Nie bedziemy przecież gorsi!!! ![]() ![]() |
Autor: | Gyg [ Pn maja 17, 2004 16:38 ] |
Tytuł: | |
Okej przyklad z instrukcji do LE (mam w formacie wordowskim wiec nie wiem czy do konca prawda, worda mozna zmienic ![]() Clarification: Certain characters have special modifications to influence checks. Such a modification only applies if it belongs to the character that was tapped to make the influence check. Example: During your site phase, you have Lieutenant of Morgul in play a company at Lossadan Cairn. You also have Ice-orcs in your hand, and your opponent has Wargs of Forochel in play. Lieutenant of Morgul has no followers, so his unused direct influence is 2. You tap Lieutenant of Morgul to attempt to bring the Ice-orcs into play. You make your influence check roll (2D6), and the result is 5. This roll is modified by: • Lieutenant of Morgul's unused direct influence: +2. • +3 - Lieutenant of Morgul has a special ability: his direct influence is increased by +3 against Orc factions. • A standard modification of +2, because the Wargs of Forochel are already in play, as listed on the Ice-orcs card. So the modified result is 11 (=5+2+3+1). Since this is greater than 10 (the number required by the faction card), the Ice-orcs are successfully brought into play and the site taps. If you had rolled a 3, your modified result would have been 9 (=3+2+2+1), and you would have had to discard the faction card and Lossadan Cairn would not have tapped." Z tego by wynikalo ze po prostu musza byc w grze. |
Autor: | Chris [ Wt maja 18, 2004 0:29 ] |
Tytuł: | |
Czyli wystarczy ze fakcja jest w grze, niezaleznie u ktorego z gracza, aby dzialaly jej modyfikatory. Chris |
Autor: | kfiadeg [ Wt maja 18, 2004 1:10 ] |
Tytuł: | |
ha! ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Jaded [ Wt maja 18, 2004 23:24 ] |
Tytuł: | |
Gyg napisał(a): Z tego by wynikalo ze po prostu musza byc w grze. Na tej samej zasadzie postać w drużynie czarodzieja ma bonusy do wszystkich frakcji - nawet tych przeciwnika. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |