Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

Great Ship i jego errata
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=735
Strona 1 z 1

Autor:  Thorin [ Śr sie 30, 2006 21:42 ]
Tytuł:  Great Ship i jego errata

zerratowany text karty mówi:

Cytuj:
Great Ship:
Tap a character in target company during the organization phase to play Great Ship on that company. If a company's current site path contains a coastal sea region and no consecutive non-coastal sea regions, until the end of the turn any character in the company may tap to cancel the effects of one hazard that targets the company.


Pytanie odnośnie jednego fragmentu karty:
Cytuj:
contains a coastal sea region and no consecutive non-coastal sea regions


a mianowicie czy zeby cancelowac ataki to ścieszka kompani musi być:

1) coś, :coastalseas: ,coś lub - coś, :coastalseas: , :coastalseas: , coś ptp.

czy może być

2) coś, coś, coś, :coastalseas: , albo - coś,coś, :coastalseas: itp.

*coś - oznacza inny rodzaj regionu niż coastalseas

chodzi mi generalnie o to, że dowolny rodzaj regionu musi być poprzedzony :coastalseas: albo :coastalseas: musi być jako następnym z rodzajów regionów, a nie mogą być 2 obok siebie regiony nie będące :coastalseas: np: :wilderness: :wilderness:

P.S. moze troche namieszałme ale nie wiem jak ma to inaczej przedstawić :)

Autor:  Konrad Klar [ Śr sie 30, 2006 23:55 ]
Tytuł:  Re: Great Ship i jego errata

Thorin napisał(a):
a nie mogą być 2 obok siebie regiony nie będące :coastalseas: np: :wilderness: :wilderness:


Właśnie o to chodzi. Ma to być trasa od jednego brzegu (non-coastal sea region) do drugiego (kolejny non-coastal sea region) z :coastalseas: po srodku, lub z samymi :coastalseas:.

Autor:  Thorin [ Cz sie 31, 2006 0:09 ]
Tytuł: 

dobrze ja rozumiem ze ma być od brzegu do brzegu a pośrodku :coastalseas: , tylko czy moze być taka systuacja np: :wilderness: :wilderness: :coastalseas: :wilderness: albo za miast dziczy coś innego ale generalnie mi chodzi o to ze są obok siebie 2 regiony nie będące po sobie lub przed sobą :coastalseas:, i czy w tedy można kancelować ataki.

Dla większej jasności dam konkretny przykład :
Kompania jedzie z Rivendell do The Stones - sithe patch to :wilderness: :wilderness: :coastalseas: :wilderness: czy zagrywając GREAT SHIP moge kancelowac ataki??

Autor:  Konrad Klar [ Cz sie 31, 2006 0:13 ]
Tytuł: 

We wszystkich wymienionych przypadkach nie można użyć efektu Great Ship.

Autor:  Thorin [ Cz sie 31, 2006 0:20 ]
Tytuł: 

Podziękował :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/