Ringwraith nie może używać region movement.
W CRF znajduje się zapis:
CRF, Ruling by Terms, Ringwraith
Cytuj:
Ringwraiths may not move from a non-Darkhaven site to another non- Darkhaven site unless they are using Dwar Unleashed. This means a Ringwraith may not move to Under-deeps sites that do not have a Darkhaven for a surface site.
Wniosek jak najbardziej prawidłowy. Jednak nie mogłem doszukać w instrukcji Lidless Eye jego podstawy, tzn. "Ringwraiths may not move from a non-Darkhaven site to another non- Darkhaven site." . Jedynie to:
Lidless Eye, Part I - Starter Rules, Movement, Moving Your Ringwraith's Company
Cytuj:
The company containing your Ringwraith may freely move from Darkhaven to Darkhaven and from a non-Darkhaven site to a Darkhaven. However, in order to move from a Darkhaven to a non-Darkhaven site, a Ringwraith must have a special resource card: a Black Rider card, a Fell Rider card, or a Heralded Lord card (i.e., the Ringwraith must be in Black Rider mode, in Fell Rider mode, or in Heralded Lord mode).
z dodatkiem:
Lidless Eye, Part II - Standard Rules, Movement
Cytuj:
A Ringwraith's company may not use region movement.
A to (podkreślona część) nie to samo. Wychodzi na to samo, jeśli nie używa się podziemi. W takim razie ta podstawa, to całkiem nowa CRFowa reguła. Dlaczego zatem Dwar Unleashed miałby pozwalać na poruszanie się do nie-havenu? Nie wiem, nie wynika to z karty (jeszcze jedna nowa reguła). Na końcu zapis na karcie The Balrog z AS (gdzie wprowadzono minionowe podziemia), zagrywanej, ale nie przez Ringwraitha, w The Under-Gates, gdzie na mocy CRFowych wniosków/zasad nie mógłby Ringwaraith pójść. Mógłby tam znaleźć się w wyniku imprisoning attack, nie mógłby się stamtąd (na mocy tych samych reguł, bez karty Mode w ogóle) wydostać inaczej niż przez body check na 7-8. Ale nie mógłby do tego czasu zagrać The Balrog.