Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

A LIE IN YOUR EYES
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=682
Strona 1 z 1

Autor:  Gror [ Pt maja 26, 2006 12:08 ]
Tytuł:  A LIE IN YOUR EYES

Co jakiś czas wracają do mnie wątpliwości odnośnie pewnych durnawych kart. Jedną z nich na pewno jest A LIE IN YOUR EYES. No chyba, że ja coś źle rozumiem... :?:

Cytuj:
A LIE IN YOUR EYES

Playable on an untapped non-Ringwraith, non-Wizard character. Your opponent may either: tap the character, tap an ally the character controls, or choose for you to make a roll (draw a #). If the result is greater than the character's mind plus 6, the character is discarded (along with all cards he controls).


No właśnie, a według Was kto wybiera co przytrafia się targetowanej postaci: hazard player czy gracz kontrolujący postać?

Autor:  Jaded [ Pt maja 26, 2006 12:26 ]
Tytuł: 

Gracz kontrolujący postać, ale faktycznie ten zwrot budzi niepewność.

Autor:  Konrad Klar [ Pt maja 26, 2006 18:34 ]
Tytuł: 

Z podobnych kart przychodzi mi na myśl Plague, z erratą do niej.

Cytuj:
Playable on a non-Ringwraith, non-Wizard, non-Elf character at or moving to a non-Haven, non-Ruins & Lairs site. At the end of the target's movement/hazard phase, each non-Ringwraith non-Wizard, non-Elf character at the same site as the target must make a roll (draw a #) modified by -2. If the result is greater than the character's body, he is wounded or his is eliminated if he is already wounded. Discard this card during the target's organization phase if he is at a Darkhaven :dha:.


Cytuj:
Card Erratum: Change "At the end of the target's movement/hazard phase" to "At the end of your opponent's turn." [Effective 8/27/98]


Rozumiem, że generalna reguła jest taka, że "ja" to zagrywający hazard a "twój oponent", to gracz przeciwko któremu zagrało się kartę.
Zgadza się? Można używać noszonego przez swoją postać Plague jako coś w rodzaju resource'u i przychodzić z chorobą (powodować rzuty kostką na body) do kompanii przeciwnika?

Autor:  Muad'Dib [ Cz lip 05, 2007 11:29 ]
Tytuł: 

Czy możliwe jest skombowanie tej karty z działaniem np Aduphanel?tzn,że zagrywam A Lie in Your Eyes i przed rozwiązaniem tapuję postać przeciwnikowi przez co zmuszam go do próby discardu?

Autor:  Jaded [ Cz lip 05, 2007 11:58 ]
Tytuł: 

Jeśli stapujesz postać przed rozwiązaniem A lie in your eyes to w chwili rozwiązania tej karty będzie ona niezagrywalna.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/