Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

kolejnosc kart
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=61
Strona 1 z 1

Autor:  root [ So maja 01, 2004 19:53 ]
Tytuł:  kolejnosc kart

Znowu nasunela mi sie pewna niejednoznaczna kwestia ;) [koles z problemami, ajk ja wogole moge grac w METW jak ja ma co chwila jakies zagwozdki :P ]

1. Przeciwnik wyklada mi powiedzmy Gianta. No wiec ja patrze w swoja reke - no nic nie moge zrobic. Wiec przyjmuje atak i przypisuje strike. Powiedzmy ze przyjmuje go Aragorn. Ma prowess 6 - rzucam 4.

Czy w tym momencie przeciwnik moze mi rzucic na kogos w druzynie Despair Of The Heart ???? co by musial zrobic korupcje?

Czy moze aby robiona byla korupcje zwiazana z Despair Of the Heart powinien polozyc ta karte zanim polozyl Gianta czy nawet poprostu znim wykonalem rzut??? i bylo rozstrzygniete czy Aragorn jest ranny czy nie?

Ta sama kwestia dotyczy tapowania Akorhahila. Czy mozna to zrobic w momencie jak juz wiadomo ze bohater jest ranny, czy trzeba to zrobic wczesniej.

Jednym slowem cala kwestia zamyka sie w pytaniu: czy mozna rzucac hazardy pomiedzy rzutem sprawdzajacym wynik ataku a ewentualnym body checkiem ????

Autor:  Chris [ So maja 01, 2004 20:09 ]
Tytuł: 

Despair of the Heart - jest prenamentem wiec nie moze byc uzyty w sposob jaki opisales. Aby nastapil corruption check musialby on lezec na postaci przed zagraniem i zranieniem przez stworka.

Akhorahil - po tapnieciu staje sie short-eventem, wiec moze zmodyfikowac body rannej postaci tuz po zranienieu ale przed rzutem na body.

Pozdrawiamy

Chris & |Highwayman|

Autor:  Gyg [ So maja 01, 2004 20:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Chris & |Highwayman|


????!!!! masz dwa konta?

Autor:  |Highwayman| [ So maja 01, 2004 20:44 ]
Tytuł: 

nie, Chris i ja jesteśmy bracmi
czesto korzystamy z jednego kompa a bez sensu byloby wpisywanie tego samego posta dwa razy tylko pod ruznymi kontami

Autor:  Jaded [ N maja 02, 2004 10:07 ]
Tytuł:  Re: kolejnosc kart

root napisał(a):

Jednym slowem cala kwestia zamyka sie w pytaniu: czy mozna rzucac hazardy pomiedzy rzutem sprawdzajacym wynik ataku a ewentualnym body checkiem ????


Możesz, ale:
Other actions may be declared in response to a body check, in the same chain of effects, but these are limited to those actions that directly affect the body check dice-roll

Autor:  root [ N maja 02, 2004 11:01 ]
Tytuł: 

No to tu nie kumam.
Despair of the heart nie mozna zagrac, ale Akorhahil moze byc tapowany czy nie? On nie wplywa na dice roll tylko na body jakiegos bohatera.

Czy moze rozumiec to jenak ze posrednio wplywa na dice roll bo modyfikuje body?

Autor:  Chris [ N maja 02, 2004 13:21 ]
Tytuł: 

Nie mogl bys zagrac Akhorahila i pozniej go tapnac, musi on wczesniej lezec na stole, a pozatym jego zdolnosc jak najbardziej podchodzi pod zasade podana przez Jaded'a.

Pozdrawiamy

Chris & |Highwayman|

Autor:  Yabree [ Pn maja 03, 2004 14:04 ]
Tytuł: 

Chris ma rację, Akhorahil jako short-ev. może być zagrany, jako permanent-ev. + short-ev. już nie, ponieważ permanent-ev. nie ma wpływu na body check.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/