Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
site already on the table https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=59 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kfiadeg [ Wt kwi 27, 2004 12:19 ] |
Tytuł: | site already on the table |
Witam, chciałbym się tu poradzić szanownych forumowiczów jak rozumieć zasadę: Cytuj: Any company may declare as its new site a site already on the table. That site will remain on the table at least until the end of that company's movement/hazard phase. Czy ów site ma należeć do gracza który właśnie prowadzi swoją turę, czy też może chodzi tu o to, że (jeśli gracze grają "po tej samej stronie") jeden gracz nie może uciec gdzieś gdzie ten drugi pójść by nie mógł (z racji braku karty w swoich zasobach) - w ten sposób można łatwo ubezpieczyć się odnośnie odbierania przedmiotów i bohaterów, a to wg mnie najbardziej fair nie jest. No więc jak Wy to widzicie? |
Autor: | Chris [ Wt kwi 27, 2004 15:21 ] |
Tytuł: | |
Jesli chodzi o sajty zasada generalnie jest taka ze aby gdzies pojsc musisz miec u siebie w location decku ta lokacje i oczywiscie mozesz uzywac tylko swoich sajtow. Wiec jesli cos zagrasz (czyli tapniesz) i zejdziesz z sajtu to nie mozesz go uzywac do momentu przewiniecia play decku (wyjatek Buhur Widu - czy jak to sie tam pisze ![]() W kwestii przypomnienia wszelkiego roadzju lapaczki oraz agenci kozystaja takze z sajtow nieuzyytych osoby kontrolujacej. Wiec sajt o kotyrm piszesz musi nalezec do kontrolujacego druzyne ktora sie aktualnie rusza. Fakt troche nie fair ale coz life is brutal ![]() ![]() Sorki ze tak malo skladnie napisalem, ale mam kociol w robocie, mam nadzieje ze dosc zrozumiale, w przypadku niejasnosci prosze o dalsze pytania ![]() Pozdrawiam PS. Wyjatek kiedy kozysta sie z lokacji przeciwnika ma miejsce kiedy idzie sie uwolnic zlapana postac. |
Autor: | Jaded [ Śr kwi 28, 2004 21:18 ] |
Tytuł: | Re: site already on the table |
kfiadeg napisał(a): Witam, chciałbym się tu poradzić szanownych forumowiczów jak rozumieć zasadę: Cytuj: Any company may declare as its new site a site already on the table. That site will remain on the table at least until the end of that company's movement/hazard phase. Czy ów site ma należeć do gracza który właśnie prowadzi swoją turę, czy też może chodzi tu o to, że (jeśli gracze grają "po tej samej stronie") jeden gracz nie może uciec gdzieś gdzie ten drugi pójść by nie mógł (z racji braku karty w swoich zasobach) - w ten sposób można łatwo ubezpieczyć się odnośnie odbierania przedmiotów i bohaterów, a to wg mnie najbardziej fair nie jest. No więc jak Wy to widzicie? Przykład: Zagrałeś coś drużyną1 w poprzedniej turze w Dunharrow (tapped), w tej jedziesz drużyną1 do np. Edoras, ale jakaś twoja drużyna2 chce jechać do "tapniętego" Dunharrow. Normalnie, po wyjeździe drużyny1 Dunharrow idzie do discard pile, jeśli jednak zadeklarujesz, że dla drużyny2 site jest w grze, to "stapowane" Dunharrow pozostanie do końca fazy movement/hazard drużyny2. |
Autor: | Jaded [ Śr kwi 28, 2004 21:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: PS. Wyjatek kiedy kozysta sie z lokacji przeciwnika ma miejsce kiedy idzie sie uwolnic zlapana postac. Robi się też tak przy "Heart grown Cold", jeśli przeciwnik nie ma odpowiedniej karty |
Autor: | Konrad Klar [ Wt sie 03, 2004 2:51 ] |
Tytuł: | |
No i "No Strangers At This Time" też pozostawia kartę "already on table" a nawet "always on table". |
Autor: | Germanus [ Wt sie 03, 2004 11:00 ] |
Tytuł: | |
hmm, a po zagraniu King under the Mountain, miejsce jest Border - hold i Dwarf - Hold do końca gry (i czy przeciwnik jak an niego wejdzie to też będzie Border i Dwarf - Hold), czy też jeśli sajt zostanie odrzucony to traci te właściwości?? |
Autor: | Jaded [ Wt sie 03, 2004 13:29 ] |
Tytuł: | |
Do końca gry, dla ciebie i przeciwnika. |
Autor: | Perchen [ Cz gru 02, 2004 2:16 ] |
Tytuł: | |
Chris napisał(a): Jesli chodzi o sajty zasada generalnie jest taka ze aby gdzies pojsc musisz miec u siebie w location decku ta lokacje i oczywiscie mozesz uzywac tylko swoich sajtow. Wiec jesli cos zagrasz (czyli tapniesz) i zejdziesz z sajtu to nie mozesz go uzywac do momentu przewiniecia play decku (wyjatek Buhur Widu - czy jak to sie tam pisze ![]() Czy to o tę zasadę chodzi (ta jest z instrukcji LE), czy jest jeszcze gdzieś wspomniane?: Cytuj: Location Deck - This deck consists of your site cards. You may examine and select cards from your location deck as required by play (i.e., do not randomly draw them). After being played, your non-Darkhaven site cards are sometimes discarded and placed in the discard pile (i.e., when one of your companies leaves a tapped site, it is discarded). Czy to obowiązuje Barloga? Bo on często chodzi po tapniętych site'ach. A może tylko ja ze znajomymi się tym nigdy nie przejmowaliśmy. A może gdzieś jest opisane wracanie do tapniętych lokacji? |
Autor: | Chris [ Cz gru 02, 2004 3:07 ] |
Tytuł: | |
Tapniete lokacje (site'y ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam Chris |
Autor: | Efgard [ Cz gru 02, 2004 8:42 ] |
Tytuł: | |
Chris napisał(a): Ja kiedys przez glupote zalatwilem sie zagrywajac Golluma w Goblin Gate, pozniej zszedlem do Under-Grottos stestowac pierscien a w nastepnej turze zorienotwalem sie ze qrka nie wyjde na gore , tylko musze uderdeepsami zasowac (gralem Wizadrem) Ja dokładnie w ten sam sposób zamknąłem sobie drogę do zwycięstwa z rootem na ostatnim turnieju (z tym, że ja miałem tylko jednego underdeepa). Moja głupota miała zatem wymierny skutek - wynik (jeżeli dobrze pamiętam) 7:42 mówi sam za siebie! ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |