Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
DI dla postaci i frakcji https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=563 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Jaded [ Śr sty 25, 2006 20:23 ] |
Tytuł: | DI dla postaci i frakcji |
Taka mnie wątpliwość naszła, a nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi... Wiele postaci ma bonus do postaci i do frakcji - czy DI zużyte na postać, wyczerpuje też DI na frakcje? |
Autor: | Gyg [ Śr sty 25, 2006 20:47 ] |
Tytuł: | |
Mysle ze tak. Ja zapis na karcie (Wormtongue): "+4 direct influence against Riders of Rohan and any character that has Edoras as a home site." interpretuje tak: +4 do DI ktore moze byc zuzyte tylko wobec Riders of Rohan i postaci. |
Autor: | Ciachu [ Śr sty 25, 2006 21:15 ] |
Tytuł: | |
Tez tak sadze. Jak na moj gust tego DI juz nie ma :-/ |
Autor: | Konrad Klar [ Śr sty 25, 2006 23:59 ] |
Tytuł: | |
Jaded napisał(a): Taka mnie wątpliwość naszła, a nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi... Wiele postaci ma bonus do postaci i do frakcji - czy DI zużyte na postać, wyczerpuje też DI na frakcje? Czy jest to ten sam dodatkowy DI, czy dwa osobne dodatkowe DI, tylko o takiej samej wartości i dlatego nie rozdzielone przecinkami? Jeśli o to chodzi, to jest przykład przeciwko drugiemu wariantowi. Cytuj: Thorin II Unique. +2 direct influence against Blue Mountain Dwarves faction. +3 prowess against Orcs. +2 direct influence against Dwarves and Dwarf factions. Out lept the King under the Mountain. ...the great dwarf gleamed like gold in a dying fire.-Hob Home Site: Blue Mountain Dwarf-hold Dwa osobne dodatkowe DI są rozdzielone przecinkiem, mimo że oba mają taką samą wartość (+2). Bezpośredniej odpowiedzi ("jak w mordę strzelił") też nie znalazłem, ale chyba ktoś drążył podobne tematy, bo jest coś takiego: CRF-Turn Sequence-Organization Phase-Followers Cytuj: Bonuses to direct influence against characters apply only once, not for each character. To nie sztuka powiedzieć, że 2+2=4. Sztuką jest to udowodnić. Konrad Klar |
Autor: | Ciachu [ Śr lut 22, 2006 20:49 ] |
Tytuł: | |
No dobra, to teraz prosze o przyklad. Mamy takiego Thorina, o ktorym wspomnial Konrad. Ile ten pan ma influence'u przy probie nagrania Blue Mountain Dwarves ??? 4 czy 6 ??? |
Autor: | kfiadeg [ Śr lut 22, 2006 20:52 ] |
Tytuł: | |
a, zabiorę sobie głos w tej sprawie, bo temat luźniejszy deko!;) oczywiście, jest to 6. "Bonuses to direct influence against characters apply only once, not for each character." nie ma tutaj pola działania - chodzi bowiem np. o przedmioty, które dają np +2 DI against characters. I chodzi o to, żeby tego +2 nie używać na więcej niż jednym followerze ![]() |
Autor: | |Highwayman| [ Śr lut 22, 2006 20:53 ] |
Tytuł: | |
8 ![]() 2 DI bazowo + 2 do wszystkich krasnoludów i krasnoludzkich fakcji + 2 do Blue Mountain Dwarves + 2 za to ze na karcie Blue Mountain Dwarves pisze ze krasnoludy dostaja bonus |
Autor: | kfiadeg [ Śr lut 22, 2006 20:54 ] |
Tytuł: | |
12! za to, że zupa nie była za słona ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Śr lut 22, 2006 21:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: + 2 za to ze na karcie Blue Mountain Dwarves pisze ze krasnoludy dostaja bonus To je akurat standardowa modyfikacja, czyli do influence check, nie do DI. Róznica istotna przy efektach kart jak Webs of Fear&Treachery. Dla tego ostatniego modyfikatora wtedy kupa słona. Jak mówisz, 8 wobec Blue Mountain Dwarves. |
Autor: | Ciachu [ Śr lut 22, 2006 21:25 ] |
Tytuł: | |
Kurde flak, zapomnialem o bonusie z frakcji ![]() ![]() |
Autor: | Maniek [ Cz lut 23, 2006 10:43 ] |
Tytuł: | |
Znawca nie jsetem ale unas grało sie ze w takim przypadku bunus = 4 w koncu jest napisane ze dostaje +2 do Blue Mon.... , '+2 do Krasnoludow i do krasnoludzkich fakcj'- ja tam nie widze zadnego przecinak ktory by wyraznie oddzielal ten fragment , a stwierdzenie ze tyczy sie to Krasnoludow ja zwasza interpretowalem ze chodzi o Charakterow a nie fakcje,tak mi sie widzi na chlopski rozum ![]() |
Autor: | Chris [ Cz lut 23, 2006 12:55 ] |
Tytuł: | |
Pan Thorin Oakshield ma 2DI +2 do Blue Mount. +2 do Dwarfs and factions i bonus z fakcji za dwarfa tyz +2 ![]() Podobne przypadki dzialaja tak samo n/p na Elfstonie tyz stoi +2 to Elves and Elves factions, czyli +2DI do elfow i elfowych fakcji. |
Autor: | Konrad Klar [ Cz lut 23, 2006 13:59 ] |
Tytuł: | |
Konrad Klar napisał(a): Cytuj: + 2 za to ze na karcie Blue Mountain Dwarves pisze ze krasnoludy dostaja bonus To je akurat standardowa modyfikacja, czyli do influence check, nie do DI. Róznica istotna przy efektach kart jak Webs of Fear&Treachery. Dla tego ostatniego modyfikatora wtedy kupa słona. Jak mówisz, 8 wobec Blue Mountain Dwarves. Tfu, tfu... 2+2+2 daje sześć, nie osiem, dopiero zauważyłem, i tyle ma DI. To +2 na karcie Blue Mountain Dwarves to do influence check. |
Autor: | Gror [ Wt lut 28, 2006 1:07 ] |
Tytuł: | |
Chris napisał(a): Pan Thorin Oakshield ma 2DI +2 do Blue Mount. +2 do Dwarfs and factions i bonus z fakcji za dwarfa tyz +2 ![]() A Thorin francuski jest mega-wypasiony. Ma +4 do Blue Mountain Dwarves! ![]() I będę nim grał na turnieju ![]() ![]() |
Autor: | |Highwayman| [ Wt lut 28, 2006 10:13 ] |
Tytuł: | |
obowowiązują zasady i karty w orginale - czyli w engliszu ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |