Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

Extra General Influence
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=495
Strona 1 z 1

Autor:  |Highwayman| [ Cz lis 24, 2005 15:19 ]
Tytuł:  Extra General Influence

slusznie czy nie wszyscy wiemy ze minion player (czyli zwykly minioin i Balrog minion) ma +5 GI którego nie moze uzywac do kontrolowania postaci

ostatnio jednak zauwazylem ze sporo osób zapomina o drugim modifikatorze do influence'a

otóż gdy chcemy nasza postacia z'influence'owac postac/fakcje/ally'a/przedmiot przeciwnika to jesli nasze talie maja różny "alingment" influence'ujący gracz dostaje modifikator -5 do influence'a

czyli jesli gramy hero vs hero, minion vs minion (czy Balrog minion), fallen vs fallen to nie ma sie czym martwic, natomiast jesli gramy np. hero vs minion (czy Balrog minion) hero vs fallen itd to wtedy przy influence'owaniu sie nawzajem 'agresor' ma -5 do influence'a (czyli jest mu trudniej)


PS
jesli influence'owania dokonuje agent (zagrany jako hazard agent, a nie jako postac) to nie ma minusów za rózne "alingment'y" talii

Autor:  Konrad Klar [ Cz lis 24, 2005 18:08 ]
Tytuł: 

Zagalopowałeś się Obrazek. Hero vs fallen to nie dotyczy. To ten sam alignment. Nawet jeśli Wizard wpływa na minion resource lub character kontrolowany przez Fallen-Wizarda, dodatkowy modyfikator -5 nie jest stosowany.

Autor:  |Highwayman| [ So lis 26, 2005 13:23 ]
Tytuł: 

hmm... faktycznie, czyli pewnie Balrog i minion to tez ten sam alingment i przy przekonywaniu sie nawzajem minusów nie maja

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/