Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Odrzucone lokacje - sposoby na przywrócenie (?) https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=459 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Konrad Klar [ Pn paź 17, 2005 22:43 ] |
Tytuł: | Odrzucone lokacje - sposoby na przywrócenie (?) |
root napisał(a): Jest kilka sposobów na odtapowanie juz stapowanego miejsca. Nie znam natomiast sposobu by wyciągnąć zdiscardowany site z dicard pile. Moze takie sposoby sa - Konrad powiniens sie wypowiedzieć ![]() Użycie Palantir of Orthanc, lub Favor of Valar, niestety do playdecku, nie do decku z lokacjami. |
Autor: | Jaded [ Wt paź 18, 2005 13:57 ] |
Tytuł: | |
Konrad Klar napisał(a): Użycie Palantir of Orthanc, lub Favor of Valar, niestety do playdecku, nie do decku z lokacjami. ![]() Cytuj: FAVOR OF THE VALAR - Short-event (R)
Unique. Playable during your organization phase. Shuffle your hand and your discard pile into you play deck (site cards remain in the discard pile). Draw a new hand of 8 cards. Remove Favor of the Valar from the game. |
Autor: | Konrad Klar [ Wt paź 18, 2005 15:04 ] |
Tytuł: | |
No to tylko Palantir of Orthanc. |
Autor: | Tworek [ Wt paź 18, 2005 16:01 ] |
Tytuł: | |
Konrad Klar napisał(a): No to tylko Palantir of Orthanc. to site'y można wrzucać do playdecku? i LOSOWAĆ je ? hmmm. Chyba nie bardzo kumam. |
Autor: | Konrad Klar [ Wt paź 18, 2005 16:51 ] |
Tytuł: | |
Ograniczenia w konstruowaniu decku to jedno, a jego skład, zmieniający się podczas rozgrywki, drugie. Przykładowo nie można w playdecku umieścić więcej niż 50 resources, ale jeśli przeniesie się z sideboardu do discardpile pewną ich ilość a później zagra Favor of The Valar, będzie ich w nim więcej i nie będzie to naruszać zasad. Nie można konstruując deck umieścić w nim site'u. Palantir of Orthanc mówi o wtasowywaniu do playdecku karty z discard pile, nie precyzując jaki to ma być typ karty, więc site w discardpile odpowiada tym kryteriom. Inne pytanie - po co? Konkretne zastosowania nie rysują mi się wyraźnie. Osłabienie (raczej niewzmocnienie) automatycznego ataku na kopii przeciwnika? Sprowokowanie go do zagrania The Riddle Game, gdy widzi, że mamy site na ręce? Może ktoś ma lepsze pomysły. |
Autor: | Tworek [ Wt paź 18, 2005 17:14 ] |
Tytuł: | |
Konrad Klar napisał(a): [...] Palantir of Orthanc mówi o wtasowywaniu do playdecku karty z discard pile, nie precyzując jaki to ma być typ karty, więc site w discardpile odpowiada tym kryteriom. Inne pytanie - po co? Konkretne zastosowania nie rysują mi się wyraźnie. Osłabienie (raczej niewzmocnienie) automatycznego ataku na kopii przeciwnika? Sprowokowanie go do zagrania The Riddle Game, gdy widzi, że mamy site na ręce? Może ktoś ma lepsze pomysły. Dla mnie wrzucanie sajtów z discarda do playdecka to jakiś kosmos. Wg mnie to powinno albo działać legalnie (tzn. ze wracamy sobie teren do puli i mozemy tam isc) - bo skoro na Favor of the valar jest napisane, ze sajtow nie ruszamy a tu nie, wiec chyba MOZNA; albo zabronic tego w ogole. Ale do playdecka??? Moze jeszcze nie swojego? ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Wt paź 18, 2005 19:03 ] |
Tytuł: | |
Tworek napisał(a): (...) - bo skoro na Favor of the valar jest napisane, ze sajtow nie ruszamy a tu nie, wiec chyba MOZNA; albo zabronic tego w ogole. No właśnie, tu mówi, że nie ruszamy a tu nie. Taka jest różnica. Tworek napisał(a): Ale do playdecka??? Moze jeszcze nie swojego? ![]() Dobre pytanie. Ale dotyczy wszystkich efektów pozwalających na wtasowywanie kart do playdecku, nie tylko Palantir of Orthanc i wszystkich kart, nie tylko site'ów. |
Autor: | Konrad Klar [ Cz paź 20, 2005 4:12 ] |
Tytuł: | |
W przypadku Palantír of Orthanc akurat wątpliwości nie ma. Wersja hero: Cytuj: Unique. Palantír. Playable only at Isengard. With its bearer able to use a Palantír and with at least 5 cards in your play deck, tap Palantír of Orthanc to choose one card from your discard pile to place in your play deck (reshuffle the play deck). Bearer makes a corruption check. 'The Stones of Seeing do not lie...'-LotRV Wersja minion: Cytuj: Unique. Palantír. Playable at Isengard. With its bearer able to use a Palantír and with at least 5 cards in your play deck, tap Palantír of Orthanc to choose one card from your discard pile to move to your play deck (reshuffle the play deck). Bearer then makes a corruption check.
|
Autor: | Jaded [ Cz paź 20, 2005 8:52 ] |
Tytuł: | |
To moze marny argument, ale w crf pisze: Cytuj: Palantír of Orthanc
· Cannot be used on site cards. |
Autor: | Konrad Klar [ Cz paź 20, 2005 15:03 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() W takim razie nie znam żadnego efektu. |
Autor: | Yabree [ Cz paź 20, 2005 21:53 ] |
Tytuł: | |
A ja znam ![]() Trzeba przewinąć deck, wtedy wszystkie lokacje z discardu wracają do location deck. Strasznie to odkrywcze, przyznacie sami ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |