Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Thrall of the Voice https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=369 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | Wojtek [ Wt maja 24, 2005 15:24 ] |
Tytuł: | Thrall of the Voice |
Czy waszy zdaniem ta karta pozwala na wystawienie w startowej kompanii jakiegoś orka lub trolla, bez zagrywania Bad Company ![]() ![]() |
Autor: | Gror [ Wt maja 24, 2005 16:04 ] |
Tytuł: | Re: Thrall of the Voice |
Wojtek napisał(a): Czy waszy zdaniem ta karta pozwala na wystawienie w startowej kompanii jakiegoś orka lub trolla, bez zagrywania Bad Company ![]() ![]() Nie |
Autor: | Jaded [ Wt maja 24, 2005 18:56 ] |
Tytuł: | |
Wiem, że "myśmy tak nie grali", ale oficjalna wykładnia mówi, że można i trudno znaleźć argumenty przeciw. |
Autor: | Konrad Klar [ Wt maja 24, 2005 20:07 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Thrall of the Voice Instead of a normal character, during your organization phase you may bring into play one character (including a minion agent) with up to a 6 mind. Place this card with the character. -1 to his mind to a minimum of 1. Such a character may also be in your starting company. ...for those who it conquered the spell endured when they were far away...-LotRIII Oficjalna wykładnia, którą można znaleźć na silent@tower.org, mówi, że karta pozwala wprowadzić postać z mind do 6, nie stawiając dodatkowych warunków a że Orc lub Troll jest również postacią, więc jeśli ma mind nie większy niż 6, podpada pod tę definicję. Zastanawiałem się kiedyś, dlaczego w takim razie ta wzmianka o agentach-minionach, którzy również są postaciami? Możliwe jednak, że jest pewno uzasadnienie, ale niech się wpierw mądrzejsi wypowiedzą... |
Autor: | |Highwayman| [ Wt maja 24, 2005 20:44 ] |
Tytuł: | |
Thrall of the Voice, jak Konrad powiedzial, pozwala na wprowadzenie postaci z mind'em 6 lub mniejszym poniewaz nie jest zaznaczone jaka to postac moze byc (poza zaznaczeniem ze moze to byc agent) to moze to byc dowolna postac spelniajaca warunek mind 6 lub mniej Open to the Summons nie pozwala na wprowadzenie 6 mind'owego agenta, poniewaz na karcie Open to the Summons nie jest to zaznaczone (o co ciezko by bylo skoro MEWH wyszedl po MEAS) sam sie nie zgadzalem z taka interpretacja Open to the Summons poniewaz ten event whcodzi do gry przed postacia wiec wedlug mnie modyfikuje jej mind przed wprowadzeniem postaci do gry; ale w ten czy inny sposób wyszlo na to ze takie modyfikacje mind'a (czy to z event'ów czy z ring'ów) sa uwzgledniane dopiero po wprowadzenie postaci do gry - i dlatego w ten a nie inny sposób zostala skonstruowana karta Thrall of the Voice by umozliwic wprowadzenie postaci z 6 mind wracajac do orginalnego pytania powtórze ze skoro na Thrall'u nie jest zaznaczone ze zeby zagrac nim orka lub trola nadal potrzeba Bad Company, to oznacza to ze mozna Thrall'em wprowadzic do gry orka lub trolla |
Autor: | Konrad Klar [ Wt maja 24, 2005 21:12 ] |
Tytuł: | |
Zapytam jeszcze, może trochę prowokacyjnie, czy jeżeli postać nie ma określonego MIND, kwalifikuje się do kategorii "up to a 6 mind"? Jeśli tak, miałoby to spore znaczenie dla strategii grania Fallen-Wizardem ![]() |
Autor: | |Highwayman| [ Wt maja 24, 2005 23:47 ] |
Tytuł: | |
jak postac nie ma mind'a to go nie ma ![]() poza opcjonalna zasada ze za 12 punktów GI na starcie mozna wystawic swojego maga/ringwraith'a/balrog'a nie ma innej opcji by to zrobic |
Autor: | Ciachu [ Wt maja 24, 2005 23:49 ] |
Tytuł: | |
|Highwayman| napisał(a): poza opcjonalna zasada ze za 12 punktów GI na starcie mozna wystawic swojego maga/ringwraith'a/balrog'a nie ma innej opcji by to zrobic Chwila, chwila, bo ja tu chyba czegos nie rozumiem... MOZNA na starcie wystawiac avatara za 12 punktow GI ?????? ![]() |
Autor: | |Highwayman| [ Śr maja 25, 2005 1:02 ] |
Tytuł: | |
jest taka opcjonalna zasada nie pochodzi ona z instrukcji do zadnego dodatku, z tego co wiem to taki House Rule który sie rozpowszechnil - talia dziala zupelnie inaczej gdy masz maga/ringwraith'a/balrog'a na starcie i dlatego ludzie to wymyslili nie licz jednak ze na jakimkolwiek turnieju ta zasada bylaby brana pod uwage, co najwyzej jak sie dogadasz ze swoimi przeciwnikami w grach towazyskich to sie bedziesz mugl tak pobawic oczywiscie najbardziej dopala to Fallen'a i Balrog'a jako ze te talie maja duzo kart zaleznych od swoich avatarów |
Autor: | Wojtek [ Śr maja 25, 2005 9:34 ] |
Tytuł: | Re: Thrall of the Voice |
Gror napisał(a): Nie Co oznacza nie, może jakaś dłuższa wypowiedź? |
Autor: | Gror [ Śr maja 25, 2005 9:41 ] |
Tytuł: | |
|Highwayman| napisał(a): Thrall of the Voice, jak Konrad powiedzial, pozwala na wprowadzenie postaci z mind'em 6 lub mniejszym poniewaz nie jest zaznaczone jaka to postac moze byc (poza zaznaczeniem ze moze to byc agent) to moze to byc dowolna postac spelniajaca warunek mind 6 lub mniej Niby tak, ale przecież jest wyraźnie napisane "even Agent". Co oznacza, że dodatkowe wymogi odnośnie wystawiania agentów jako postaci ta karta znosi. Nie ma natomiast napisane "even Orc or Troll". A jak wiemy, żeby zagrać któregoś z brudasów potrzebne jest Bad Company. Według mnie jest to jasne i klarowne. Zagranie Orka nadal jest blokowane przez przepis ogólny. |
Autor: | Gror [ Śr maja 25, 2005 9:43 ] |
Tytuł: | |
Konrad Klar napisał(a): Zapytam jeszcze, może trochę prowokacyjnie, czy jeżeli postać nie ma określonego MIND, kwalifikuje się do kategorii "up to a 6 mind"? Jeśli tak, miałoby to spore znaczenie dla strategii grania Fallen-Wizardem ![]() A jakie postacie nie mają minda ![]() ![]() Chyba nie chodzi Ci o misprinty z MEWH? Squint-Eyed Brute i tego typu badziewia mają "dwójki". |
Autor: | |Highwayman| [ Śr maja 25, 2005 10:31 ] |
Tytuł: | |
w samej instrukcji do MEWH w dziale o orkach i trolach pisze ze aby zagrac orka lub trola trzeba wczesniej odpowiednia karte, na przyklad "Bad Company" poza Bad Company przychodza mi na mysl jeszcze dwie karty ktore to umozliwiaja - Thrall of the Voice (poniewaz na karcie nie zaznaczono ze nie tyczy sie to orków i troli) i A Striden Spawn (tylko pól-orki, ale to zawsze cos) ciekawa sytuacje stwarza niemiecki agent - Baugur; to agent i ork, wiec skoro Thrall of the Voice pozwala na wprowadzenie orka lub trola, to czy Open to the Summons tez na to zezwoli jesli ten ork bedzie agentem? |
Autor: | Gror [ Śr maja 25, 2005 10:51 ] |
Tytuł: | |
|Highwayman| napisał(a): ciekawa sytuacje stwarza niemiecki agent - Baugur; to agent i ork, wiec skoro Thrall of the Voice pozwala na wprowadzenie orka lub trola, to czy Open to the Summons tez na to zezwoli jesli ten ork bedzie agentem? Jeżeli mówimy o FW to według mnie przy pomocy OttS nie można wprowadzić Orka. Tak samo zresztą jak TotV moim zdaniem. |
Autor: | root [ Śr maja 25, 2005 11:28 ] |
Tytuł: | |
Ja popieram Grora. Jest jakis tam ogolny przepis dla fallenow, ze aby mogli wystawic orka, trolla musza miec odpowiednia karte (np Bad Commpany). Dlaczego z faktu ze na TotV nie ma nic wspomniane o orkach i trolach to wnosicie ze karta ta anuluje ten przepis??? Dla mnie wlasnie to ze nie ma tam nic o brudasach (jak to Groll ![]() Wspomniani sa agenci, wiec ich mozna wystawic. Gdyby nie bylo tego zaznaczenia to dla mnie oczywiste by tez bylo ze agentow tez nie mozna wystawiac przy pomocy TotV. |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |