Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Makasium do prowess/body https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=367 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Fram Framson [ N maja 22, 2005 19:15 ] |
Tytuł: | Makasium do prowess/body |
Jak to jest z tymi wartosciami maksymalnymi? Czy jak dam powiedzmy Celebornowi Dagger Of Westernesse (max prowess ![]() |
Autor: | root [ Pn maja 23, 2005 1:37 ] |
Tytuł: | |
Prowess kazdej broni ktora ma jakies tam maximum dodajemy zawsze do podstawowego prowess postaci (z karty postaci). Tak samo ma sie zreszta z body. Jesli zatem Celebornowi (6/9) dasz mieczyk i na jego druzyne nalozysz 3 fellowshipy to imc pan z Lorien bedzie mial bagatela 10 prowess. (6+1+3*1) Natomiast jesli dasz mu Glamdringa (+3 prowess max 8 ) to Celeborn z 3 fellowshipami bedze mial tylko 11 prowess (6+2(3zredukowana do 2) + 3*1) Reasumujac modyfikator od broni dodaje sie zawsze pierwszy i zawsze do tego co jest napisane na karcie postaci. Dopiero potem uwzglednia sie kolejne modyfikacje. Identyczna sprawa przy przedmiotach modyfikujacyh body (armory i shield) Zastanawilo mnie tylko w tej chwili co sie dzieje jak sie uzywa karty Sword master (promo notabene), ktora umozliwia uzywanie dwoch broni na raz Cytuj: SCHWERTMEISTER - Resource Permanent-event (P) [MP: 1] Sage only. Playable on an untapped sage at an untapped site where Information is playable during site phase. Tap the site and the sage. Gives the sage warrior skill. If the sage is already a warrior, he can use two weapons (both modifiers count). If he uses two weapons, he can not use a shield. Cannot be duplicated on a given character. Jak to sie wtedy ma sprawa z maximum jakiejs broni. Celeborn uzbrojony w dwa Gondoliny bedzie mial prowess 10 czy tylko 8 bo na Gondolinie jest maximum 8 ??? Niech sie madrzejsi wypowiedza ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Pn maja 23, 2005 4:31 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Barrow-blade Tap the bearer of a Dagger of Westernesse during the site phase at a Ruins & Lairs [R] and play this with the Dagger of Westernesse. Dagger of Westernesse receives +1 prowess (+3 versus Undead and Nazgûl). Cannot be duplicated on a given Dagger of Westernesse. No other blade...would have dealt that foe a wound so bitter...-LotRIII Skoro już jest problem akademicki, to niech się mądrzejsi wypowiedzą, czy bonus jest do Dagger of Westernesse, czy do prowess postaci, bo na karcie pisze, to co pisze, ale jak znam życie, nic oczywistego... Czy maksimum dla konkretnej broni jest znoszone przez Barrow-blade czy Swordmaster? Nic takiego nie pisze na Barrow-blade lub Swormaster, ale specjaliści od "If it isn't there, it isn't there" mogą zawsze powiedzieć, że jak nie pisze, że nie znosi, to znosi. Proponuję pójść za zasadami i tekstem karty. Ale jak komu wygodniej, zawsze może znależć uzasadnienie dla wszystkiego. |
Autor: | Fram Framson [ Pn maja 23, 2005 7:45 ] |
Tytuł: | |
Czyli jsk ns Daggerze pisze ze maksymamlny prowess to 8 to odnosi sie to tylko do modyfikatorów wynikajacych z weaponów? Bo ja myslalem ze to wredy blokujm mu prowess d 8 i wiecej juz za cholere nie moze osiagnac. |
Autor: | Konrad Klar [ Pn maja 23, 2005 9:00 ] |
Tytuł: | |
Tak. Chodzi tylko o maksimum z danego źródła. |
Autor: | Gror [ Pn maja 23, 2005 9:35 ] |
Tytuł: | |
root napisał(a): Zastanawilo mnie tylko w tej chwili co sie dzieje jak sie uzywa karty Sword master (promo notabene), ktora umozliwia uzywanie dwoch broni na raz Cytuj: SCHWERTMEISTER - Resource Permanent-event (P) [MP: 1] Sage only. Playable on an untapped sage at an untapped site where Information is playable during site phase. Tap the site and the sage. Gives the sage warrior skill. If the sage is already a warrior, he can use two weapons (both modifiers count). If he uses two weapons, he can not use a shield. Cannot be duplicated on a given character. Jak to sie wtedy ma sprawa z maximum jakiejs broni. Celeborn uzbrojony w dwa Gondoliny bedzie mial prowess 10 czy tylko 8 bo na Gondolinie jest maximum 8 ??? Niech sie madrzejsi wypowiedza ![]() Ja bym to interpretował w ten sposób, że maksima obowiązują, ale w kolejności w jakiej gracz je sobie wybierze. W powyższym przykładzie więc 2 Gondoliny dla Celeborna nie miałyby sensu (i tak miałby 8 ). Natomiast jak najbardziej w przypadku na przykład Balina czy Denethora. Miałoby to znaczenie w przypadku innej broni (z wyższym maksimum) np. Wormsbane. Wówczas najpierw dodawałoby się za Gondolin, a potem za Wormsbane. |
Autor: | Efgard [ Pn maja 23, 2005 10:17 ] |
Tytuł: | |
Gror napisał(a): Wówczas najpierw dodawałoby się za Gondolin, a potem za Wormsbane. Wydawało mi się, że jeżeli postać niesie kilka egzemplarzy tej samej broni (np. dwa miecze, dwa hełmy) to bonusy dostaje tylko z jednej z nich (do wyboru przez kontolującego go gracza)! Ciężko by było posługiwać się np. czterema mieczami naraz! |
Autor: | caliban [ Pn maja 23, 2005 10:42 ] |
Tytuł: | |
Czterema - owszem, cięzko. Ale dwoma, jak najbardziej (karta Swordmaster) |
Autor: | Efgard [ Pn maja 23, 2005 11:01 ] |
Tytuł: | |
caliban napisał(a): dwoma, jak najbardziej (karta Swordmaster) Chyba przegłosowaliśmy, że nie stosujemy niemieckich kart promocyjnych, więc nie wiem nad czym się tu zastanawiać?! |
Autor: | |Highwayman| [ Pn maja 23, 2005 11:23 ] |
Tytuł: | |
jest temat Niemieckie Karty Promocyjne, i z tego co sie ludzie tam wypowiadaja tylko jedna osoba jest przecwina zalegalizowania kart niemeckich generalnie kolejnosc przyznawania bonusów zalezy od resource player'a i niestety karty w stylu Barrow Blade czy Map to Mithril nie zwiekszaja maximów jakie ma bron |
Autor: | kfiadeg [ Wt maja 24, 2005 10:58 ] |
Tytuł: | |
ha, czyli nie taki Dagger straszny! ;P |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |