Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Pytanie o recycling https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=348 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Fram Framson [ Pt maja 13, 2005 16:59 ] |
Tytuł: | Pytanie o recycling |
Ma takie pytanko czy jak przywolam sobie do reki jakiegos hazarda za pomoca Uvathy, lub Mouth of Sauron, którego niedawno uzylem to czy moge tak sobie go przywolywac w nieskonczonosc? Czy nie ma jakiegos limitu ograniczajacego te praktyke?? |
Autor: | kfiadeg [ Pt maja 13, 2005 17:28 ] |
Tytuł: | |
nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi... ale jedynym ograniczkiem wydaje się być Hazard Limit... |
Autor: | root [ Pt maja 13, 2005 19:04 ] |
Tytuł: | |
Jak przywolujesz uvatha to discardujesz tego nazgula. Wiec w nieskonczonosc nie mozna tego robic. Sa sposoby na wyciagnaie nazguli z sideboardu (np Nazgula are abroad) ale to chyba dotyczy tylko jak sie zagra nazgula jako kreature. To zreszta nie ma znaczenia. Uvatha przywoluje jedna kreature i jest discardowany. Wiecej nie przywola, wiec nie rozumiem pytania o nieskonczonosc tego procederu. |
Autor: | Jaded [ Pt maja 13, 2005 19:31 ] |
Tytuł: | |
Czyli: kartę możesz wracać na rękę ile chcesz razy, jeśli tylko znajdziesz sposób jak to zrobić |
Autor: | Ciachu [ So maja 14, 2005 0:24 ] |
Tytuł: | |
To akurat jest bardzo proste. Wystarczy miec Doors of Night i An Unexpected Outpost. DO tego dorucamy Uvathe/Moutha i jest wszystko ok. |
Autor: | |Highwayman| [ So maja 14, 2005 1:05 ] |
Tytuł: | |
doors of night + The Nazgul are Abroad + Uvatha + The Mouth the mouth'em wracasz dowolnyc hazard, Uvath'om wracasz The Mouth'a, a Uvath'e wracasz The Nazgul are Abroad i tak mozna w nieskończonosc - dopóki przeciwnik nie zdejmnie Doors'ów lub The Nazgul are Abroad na reke mozna tez wracac smoki i drake'i za pomoca Doors of Night i From the Pits of Angband minus jest taki ze ostatnio sporo osób stara sie unikac strategii hazardowych na doors'y ale zawsze maja Twilight'y zeby popsuc plany komus kto na doors'y gra |
Autor: | Fram Framson [ So maja 14, 2005 13:00 ] |
Tytuł: | |
w takich przypadkach dobrze jest miec peril returned, bo doors to moze ci samemu zrobic chujnie(np. jak sie udasz do Anduin Vales) a perli znika i wystarcza na konkretna potrzebe(Jak np Dragon's Desolation:P) |
Autor: | Fram Framson [ So maja 14, 2005 14:20 ] |
Tytuł: | |
Uvatha przywoluje jedna kreature i jest discardowany. Wiecej nie przywola, wiec nie rozumiem pytania o nieskonczonosc tego procederu.[/quote] No tu nie bylbym taki pewien. Co prawda bra mi doswiadczenia w tej grze ale podczas rozkimny Uvathy naszla mnie pewna mysl. Tak dla przypomnienia tresc tej karty: Unique. Nazgul (9th). May be played as a hazard creature (with one strike) or as a permanent event. As a creature, may also be played keyed to Harondor, Horse Plains, Gorgoroth, and Khand; and may also be played at sites in these regions. If played as a permanent-event, it will remain in play until tapped during the opponent's movement/hazard phase (tapping counts against the hazard limit). When tapped, Uvatha the Horseman becomes a short-event and you may bring one hazard creature from your discard pile to your hand. No więc właśnie: "when tapped, becomes a short event" Mi się wydaje że skoro i tak po tym tapowaniu rzekomo miałby być discardowany to po co pisać żeby go tapować. Na Daelomin at Home włanie jes to jasno napisane: Discard to increase hazard limit etc. Więc kontynuując tę myśl sądzę że fraza "becomes a short-event" nie oznacza że trzeba go tapować a jedynie że efekt ten jest podobny do efektu short eventu(tj. kolejnosc rozpatrywania efektów, ciąg zdażen, długość trwania i możliwe momenty zagrywania) no to tyle ![]() QED |
Autor: | kfiadeg [ So maja 14, 2005 14:27 ] |
Tytuł: | |
nie czaję ![]() chcesz Uvathą przywoływać Uvathę? to niemożliwe, bo kreaturę musisz wybrać zanim zdiskardujesz Uvathę.. "Becomes a short event" oznacza również że zabiera 1 z Hazard Limit. Daelomin At Home nie korzysta z HL |
Autor: | Fram Framson [ So maja 14, 2005 15:27 ] |
Tytuł: | |
nie, nie. Źle mnie zrozumiałeś. ![]() |
Autor: | kfiadeg [ So maja 14, 2005 15:34 ] |
Tytuł: | |
chcesz go potem odtapować w jakiś magiczny sposób? on po stapowaniu staje się short-eventem i nijak go wrócić do pierwotnego stanu... w ogóle - powiedz o co ci naprawdę chodzi ![]() |
Autor: | Fram Framson [ So maja 14, 2005 15:37 ] |
Tytuł: | |
chodzi mi o to ze nie chce go discardowac ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ So maja 14, 2005 15:41 ] |
Tytuł: | |
Fram Framson napisał(a): No więc właśnie: "when tapped, becomes a short event" Mi się wydaje że skoro i tak po tym tapowaniu rzekomo miałby być discardowany to po co pisać żeby go tapować. Szczegóły mechaniki gry, o jakie żremy się tu często... Nie tyle odrzucany zaraz po tapowaniu, co po rozwiązaniu short-eventu. Short-eventy pozostają w grze do momentu, aż wszystkie akcje, jakie powodują zostaną wykonane. W tym wypadku ma to akurat takie m.in znaczenie, że nie można Uvathą przywrócić jego kopii, która (jeszcze) nie znajduje się w discard pile. Co może czasem w przeciwnym wypadku byłoby korzystne, jeśli ktoś potrzebowałby go jako creature a nie permanent-event. |
Autor: | Ciachu [ So maja 14, 2005 15:49 ] |
Tytuł: | |
Hmmm ale przeciez short-eventy sa wlasnie discartowane po uzyciu.WSZYSTKIE SHORT-EVENTY. Jesli karta mialaby zostac w grze, wtedy nie stawalaby sie short-eventem. Wydaje mi sie ze chcesz tutaj nadinterpretowac zasady. Uvatha odlatuje w niebyt po uzyciu. Podobnie jak inne nazgule albo Mouth of Sauron. |
Autor: | Konrad Klar [ So maja 14, 2005 16:23 ] |
Tytuł: | |
Fram Framson napisał(a): nie, nie. Źle mnie zrozumiałeś. ![]() Jeśli " it will remain in play until tapped during the opponent's movement/hazard phase", to co się z nim miałoby dziać potem, gdy już nie pozostaje "in play"? "(tapping counts against the hazard limit)" a nie "(tapping does not count against the hazard limit)" jest w tekście karty. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |