Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Pytania dot. ZASAD stosowanych do konkretnych kart :D https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=345 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Fram Framson [ Cz maja 12, 2005 11:41 ] |
Tytuł: | Pytania dot. ZASAD stosowanych do konkretnych kart :D |
Mam pytanie, a nawet pare: 1) Czy jak zagrywam flatter a foe to czy musze tapowac postac ktora wykonuje influence czeka ![]() 2)Czy Magical Harp odczynia rowniez efekt zabicia postaci, czy tez tylko korupcji ![]() 3)Czy karty : River, Lost in Border-hold, Doors of Night, Ringwraithy jako permanenty, Smoki at home licza sie do hazard limitu ![]() no to tyle |
Autor: | root [ Cz maja 12, 2005 13:27 ] |
Tytuł: | |
Odpowiem tylko na 2 pytanie, a taki kaprys. Co sie bede... ![]() Cytuj: MAGICAL HARP - Major Item (U) [MP: 2; CP: 2] Unique. Hoard item. Tap Magical Harp to cancel all actions for the rest of the turn that discard a target character in bearer's company. Bearer makes a corruption check. This item may also be so tapped during opponent's site phase. Zatem Harfa nie da sie zatrzymac postaci zabitej, bo postac zabita jest trakatowana jako eliminated i nie idzie do discard pile. W wyniku nieudanego coruption check sa dwie mozliwosc. Jesli rzucisz rowno lub o 1 mniej to postac jest discardowana (harfa zadziala), natomiast jak wtopisz korupcje na wiecej to postac jest eliminated i harfa nie podziala ![]() |
Autor: | Jaded [ Cz maja 12, 2005 13:57 ] |
Tytuł: | Re: Pytania dot. ZASAD stosowanych do konkretnych kart :D |
Fram Framson napisał(a): 1) Czy jak zagrywam flatter a foe to czy musze tapowac postac ktora wykonuje influence czeka ![]() Nie. Fram Framson napisał(a): 3)Czy karty : River, Lost in Border-hold, Doors of Night, Ringwraithy jako permanenty, Smoki at home licza sie do hazard limitu ![]() Tak. Witamy na pokładzie ! |
Autor: | kfiadeg [ Cz maja 12, 2005 17:11 ] |
Tytuł: | Re: Pytania dot. ZASAD stosowanych do konkretnych kart :D |
Fram Framson napisał(a): 3)Czy karty : River, Lost in Border-hold, Doors of Night, Ringwraithy jako permanenty, Smoki at home licza sie do hazard limitu ![]() Witam! ![]() Oczywiście liczą się tylko w momencie zagrywania (wykładania) - bo przyszło mi do głowy, że można się pomylić i wliczać do hazard limit Permament-eventy już zagrane oddziałujące na drużyne. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |