Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

Alternatywne metody gry w MECCG
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=31
Strona 1 z 1

Autor:  Asgaroth [ N kwi 04, 2004 2:33 ]
Tytuł:  Alternatywne metody gry w MECCG

Witam! :)
Poniżej przedstawiam "normalną inaczej" metodę gry w ME... :D

Tylko pamiętajcie, nie próbujcie tego w domu ;)

MIDDLE EARTH: WARIANT PIJACKI :twisted:


METW wariant pijacki, może być rozgrywany dowolnymi taliami do ME, a uczestniczyć w nim może dowolna liczba graczy. Rekomendowny jest udział 3-4 ludzi w formacie Sealed Deck - jest to najlepsza opcja.
Do gry poza kartami i innymi standardowymi pomocami, wariant pijacki wymaga pewnego zaplecza alkoholowego. Zasady są następujące, "strzał" (zwany także strzeleniem sobie)to nie śorbane przełknięcie łyka napoju alkoholowego. Jeżeli niczego innego nie ustalono przed grą, gracz biorący strzał sam decyduje jakiego napoju alkoholowego użyje do strzelenia sobie.

Zasady Podstawowe


Raz na turę, możesz wziąść strzała aby odtapować postać.

Gdy jedna z twoich postaci zostanie ranna, bierzesz strzała.

W dodatku, gdy jakaś twoja postać zostaje wyeliminowana (w jakikolwiek sposób), lub odrzucaona (poprzez korupcję), musisz sobie strzelić.

Musisz wykonac dodatkowy strzał, jeżeli twój czarodziej zostanie odrzucony lub wyeliminowany.

Raz na turę, możesz zmodyfikować rzut kostką o 1. Koszt tej akcji to jeden strzał - jeżeli deklarowałeś to przed rzutem, lub dwa jeżeli zdecydowałeś się na modyfikację po rzucie.

Raz na turę kiedy wykładasz nową lokację, możesz wźiąść jeden lub dwa strzały, aby twa drużyna przebyła jeden lub dwa regiony podczas fazy ruchu.

Raz na turę możesz sobie strzelić aby pociągnąć jedną kartę.

Gracz musi sobie strzelić, jeżeli wykłada do gry przedmiot, frakcję, lub sprzymierzweńca wartego 4 lub więcej MP.

Walka pomiędzy dwoma drużynami o tym samym charakterze jest dozwolona (np wizard vs. wizrard, ringwraith vs. ringwraitj). Aby zainicjować taką walkę, atakujący musi wziąść strzała. Broniący może zanegować tą ajcję także poprzez strzelenie sobie. A atakujący następnie może ponowić walkę po wykonaniu strzału, który to znowu obrońca może zanegować. Ten proces powtarza się do czasy aż atakującemu odejdzie ochota do walki :), lub gdy obrońca nie ma już zamiaru negować..

Jeżeli przegrywasz grę, musisz strzelić sobie dwa razy. A wygrywający może wybrać alkohol, któryma raczył się będzie przegrany, i może mixować napoje wyskokowe, jeżeli ma takie życzenie.


Sobotnia Noc - Rozszerzenie zasad


Strzelasz jeżeli wprowadzasz do gry Barliman'a Butterbur'a. A takkże strzelasz jeżeli zagrywasz kartę na której obrazku widnieje, kieliszek, kufel, lub jakikolwiek inny pojemnik , w którym zazwyczaj przechowuje się alkohol.

Jeżeli powiesz słowo koleś, musisz wykonać strzał

W grach, w których uczestnich wielu graczy, gracz zagrywający hazardy może sobie strzelić i przenieść jeden ze swych wolnych jeszcze hazardów, aby zagrać go w fazie następnego gracza.

Nie używamy podstawowego poruszania się.


I co o tym sądzicie? :lol:
Może należy zrobić jakiś turniej "strzelniczy" dla wybranych? :D

Jeśli znacie jakieś inne wykręcone sposoby na grę, to walcie, może będzie można skorzystać ;)
Pozdrawiam
Asgaroth (idę sobie strzelić :D)

Autor:  kfiadeg [ N kwi 04, 2004 12:13 ]
Tytuł: 

hhehehehehe, to jest dobry wariant, bardzo dobry :D :D
grał już tak ktos kiedyś? ;)

Autor:  Asgaroth [ N kwi 04, 2004 13:16 ]
Tytuł: 

Przyznam się z lekkim wstydem ;), że ja próbowałem RAZ...
Ale jak wsystkim wiadomo, gra w METWa potrafi czasami się długo ciągnąć :D, tak więc straciłem później rachubę strzałów i usnąłem na stole, co zrobił także kolega :lol:

Polecam tą metodę wszystkim o twardych... "nerwach"... hłehłe :D:D:D

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/