Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Czasem warto czytac instrukcje https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=299 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Gyg [ So mar 19, 2005 23:16 ] |
Tytuł: | Czasem warto czytac instrukcje |
Pamietam dobrze jak w grze z Highwaymanem gralem Krasnoludami i poszedlem do Iron-Hills Dwarf Hold aby zebrac Krasnoludy z Zelaznych Wzgorz. Na to Highwayman wyrzucil moc hazardow (Whole Villages Roused, Awaken Defenders). Zrobilo sie cokolwiek durnie bo oberwalem 8 strike z sila 12... Wkurzylo mnie to ze moich Krasnoludow wytlukli ich ziomkowie. Alez bylem durny... Wystarczylo tapnac Daina i po klopocie. Bo kto pamieta o zasadzie ze strony 80 instrukcji do LE pt. Canceling an automatic attack? Tj. o zasadzie ktora mowi ze postac moze sie stapowac aby anulowac jeden automatic attack na swoim homesite... Nawiasem mowiac to otwiera spore mozliwosci dla upadlego wizarda. Carn Dum, Moria, Minas Morgul (!!) maja tylko po jednym ataku wiec majac odpowiednie postacie mozna bezpiecznie buszowac po tych miejscach tapujac tylko jedna z postaci. Czy sa jakies uscislenia ktore mowia cos na temat tej zasady? |
Autor: | |Highwayman| [ N mar 20, 2005 0:00 ] |
Tytuł: | |
ahh chcialem to trzymac w tajemnicy i jakos zaskoczyc przy grze lub na turnieju, ale wiedze ze przed takimi szperaczami instrukcji nic sie nie ukryje ![]() tak do daje fallen'owi ogrom mozliwosci, np. Gula kasuja atak w Carn Dum..... |
Autor: | Konrad Klar [ N mar 20, 2005 1:23 ] |
Tytuł: | |
Gyg napisał(a): Czy sa jakies uscislenia ktore mowia cos na temat tej zasady? Pewnie wiesz, ale skoro pytasz: nie działa to w wypadku, gdy home site nie jest ściśle określony np. Home Site: Any Dark-Hold. |
Autor: | Gyg [ N mar 20, 2005 10:53 ] |
Tytuł: | |
Ale rowniez minioni korzystaja z tej zasady. Wystarczy miec Open to the Summons i wziac jakiegos agenta (np. tego zdrajce Suriona, nastepnym razem oberwie bydlak z sacrifice of form i skonczy sie dzien dziecka ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Efgard [ Pn mar 21, 2005 8:54 ] |
Tytuł: | |
Piszecie, że ta zasada dotyczy minon i fallen, a hero też?! |
Autor: | Gror [ Pn mar 21, 2005 9:49 ] |
Tytuł: | |
Efgard napisał(a): Piszecie, że ta zasada dotyczy minon i fallen, a hero też?! Hero też. Ma to jednak trochę bardziej ograniczone zastosowanie, bo normalnie home sites postaci nie mają automatycznych ataków. Przychodzi mi do głowy jedynie Saruman i ataki wykreowane przez Fell Winter albo Fear! Fire! Foes! Ale formalnie jak najbardziej. |
Autor: | Efgard [ Pn mar 21, 2005 13:29 ] |
Tytuł: | |
Czyli dotyczy to tylko automatycznych ataków, czy wogóle ataków w fazie miejsca (pytam z myślą o agentach)?! |
Autor: | Gror [ Pn mar 21, 2005 14:02 ] |
Tytuł: | |
Trzebaby sprawdzić w przepisach, ale prawie na pewno dotyczy to tylko automatycznych. |
Autor: | Jaded [ Pn mar 21, 2005 14:25 ] |
Tytuł: | |
Efgard napisał(a): Czyli dotyczy to tylko automatycznych ataków, czy wogóle ataków w fazie miejsca (pytam z myślą o agentach)?! Tylko automatycznych. (dla kfi..niedowiarków: MELE str62) |
Autor: | kfiadeg [ Pn mar 21, 2005 17:09 ] |
Tytuł: | |
co ma znaczyć to kfi.. ? ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |