Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Jedyny Pierscien, Balrog i inne podobne... ;) https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=269 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Tworek [ Śr mar 02, 2005 13:07 ] |
Tytuł: | Jedyny Pierscien, Balrog i inne podobne... ;) |
Temat watku brzmi nieco tajemniczo i w zasadzie pozornie ww. karty nie maja ze soba wiele wspolnego, ale jednak maja jeden drobny szczegol. Jest to szczegol, ktorego wyjasnienia w zasadzie nigdzie nie znalazlem (moze za malo szukalem) i jestem ciekaw Waszych opinii jak to traktowac. Mianowicie chodzi o +1 korupcji dla wszystkich czlonkow Druzyny Pierscienia oraz +2prowess wszystkich automatycznych atakow w Hollinie , Redhorn Gate i Wold & Foothills......... i teraz pytanie, czy ow +1 pkt korupcji dostaje rowniez nosiciel Jedynego Pierscienia ? Czy Dodatkowy AA w Morii (1strike prow. 18) , dostaje te dodatkowe +2 ? Bo na przestrzeni lat o ile pamietam, to gralismy z tym roznie, raz tak, raz tak. pzdr |
Autor: | Jaded [ Śr mar 02, 2005 14:10 ] |
Tytuł: | Re: Jedyny Pierscien, Balrog i inne podobne... ;) |
Tworek napisał(a): Mianowicie chodzi o +1 korupcji dla wszystkich czlonkow Druzyny Pierscienia oraz +2prowess wszystkich automatycznych atakow w Hollinie , Redhorn Gate i Wold & Foothills......... i teraz pytanie, czy ow +1 pkt korupcji dostaje rowniez nosiciel Jedynego Pierscienia ? Czy Dodatkowy AA w Morii (1strike prow. 18) , dostaje te dodatkowe +2 ? Bo na przestrzeni lat o ile pamietam, to gralismy z tym roznie, raz tak, raz tak. pzdr Trochę trudu kosztowało mnie zrozumienie o jakie karty pytasz ![]() +1 dostają wszyscy łącznie z Powiernikiem +2 do prowess dostają wszystkie automatyczne ataki, ta 18 też. |
Autor: | Tworek [ Śr mar 02, 2005 15:30 ] |
Tytuł: | Re: Jedyny Pierscien, Balrog i inne podobne... ;) |
Jaded napisał(a): Trochę trudu kosztowało mnie zrozumienie o jakie karty pytasz ![]() +1 dostają wszyscy łącznie z Powiernikiem +2 do prowess dostają wszystkie automatyczne ataki, ta 18 też. no tak, nie napisalem ze chodzi o The One Ring oraz Balrog Of Moria, a przeciez Balrogow w MECCG jest jak mrowkow, tylko ja - stara konserwa, ktory nigdy kartami poDarkMinionsowymi nie gral (i nie ma zamiaru ![]() A z tym, ze to tak dziala jak napisales to na logike wziales czy jest jakies wyjasnienie w regulach na to ? pozdrawiam |
Autor: | Jaded [ Śr mar 02, 2005 15:51 ] |
Tytuł: | |
Wziąłem pod uwagę treść kart. Nie ma formalnych powodów, żeby dla tych kart robić wyjątki. "Every character" i "all automatic-attacks" brzmi jednoznacznie |
Autor: | Tworek [ Śr mar 02, 2005 16:02 ] |
Tytuł: | |
Niby racja, ale skoro nawet w mnie kontrowersyjnej sytuacji, czyli przy wywalaniu kart z reki (tapniecie Khamula) jest tam napisane : "(including this one)" odnosnie liczenia Nazguli na stole... Ale generalnie to sie z Toba zgadzam i od dawna tak wlasnie gralismy, jednak zawsze dobrze poznac opinie innych osob. |
Autor: | Gyg [ Śr mar 02, 2005 18:07 ] |
Tytuł: | |
Ja rozumiem ze nie chcesz grac zla strona. Ale zeby tak nie szczuc tych wszystkich wiedzm/balrogow hazardami z tamtych dodatkow? ![]() ![]() Niech gina jak powinni!! ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Cz mar 03, 2005 0:47 ] |
Tytuł: | |
Tworek napisał(a): Niby racja, ale skoro nawet w mnie kontrowersyjnej sytuacji, czyli przy wywalaniu kart z reki (tapniecie Khamula) jest tam napisane : "(including this one)" odnosnie liczenia Nazguli na stole... Ale generalnie to sie z Toba zgadzam i od dawna tak wlasnie gralismy, jednak zawsze dobrze poznac opinie innych osob. Chodzi w przypadku Khamula o to, że w momencie deklaracji efektu jest już odrzucony i nie ma go na liście obecnych, stąd "(including this one)". Stąd też zapewne klaryfikacja do tej karty, opierająca się na założeniu, że chodzi o liczbę Nazguli (i potem kart) będących w grze w momencie deklaracji efektu a nie rozwiązania. Czyli że Wizard River Horses, rzucone w odpowiedzi nie pomoże. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |