Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

granie hazardów do regionu...
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=263
Strona 1 z 1

Autor:  Tworek [ Pn lut 28, 2005 16:28 ]
Tytuł:  granie hazardów do regionu...

Witam !
Mam pewne watpliwosci co do jednej zasady, mianowicie jak to jest z tym graniem hazardow do regionow jesli uzywa sie starter movementu...
To prawie zawsze powraca jak gramy i za kazdym razem traktujemy inaczej ;-).

Na sieci znalazlem cos takiego:

http://www.efd.lth.se/~e94hgy/meccg/rules/faq.html

Q: If I use starter movement, can creatures be keyed by name to the regions I move through?
A: They can only be keyed by name to the region of the new site and the site of origin, not the intervening regions.

Czyli idac po sciezce z Lorien do Iron Hills mozna zostac zaatakowanym Drake'ami ktore sa grywalne w tych regionach. A takze w drodze powrotnej (tez po sciezce) do Lorien mozna oberwac jakims Ahuntem.

Czy nie uwazacie, ze to jest troche za mocne ? Przeciez w takiej sytuacji zagrywajac Angmar Arises mozna spokojnie Witch Kingiem trzepac kazda druzyne ktora idzie z Rivendell do Starego Lasu.

Jak Wy sie na to zapatrujecie ? Bo my ostatnio gralismy , ze tylko do docelowego regionu mozna, co i tak jest dosyc mocne.

pzdr
Tworek

Autor:  kfiadeg [ Pn lut 28, 2005 18:03 ]
Tytuł: 

na moim poziomie wiedzy ;) jest tak jak ten Pan napisał w swoim FAQ. Może i to mocne, ale jak dla mnie to w ogóle nie powinno być różnicy, o. :)

Autor:  Konrad Klar [ Pn lut 28, 2005 21:22 ]
Tytuł: 

Tworek napisał(a):
Czyli idac po sciezce z Lorien do Iron Hills mozna zostac zaatakowanym Drake'ami ktore sa grywalne w tych regionach. A takze w drodze powrotnej (tez po sciezce) do Lorien mozna oberwac jakims Ahuntem.


Możesz oberwać ahuntem lub drake'iem, które atakują na Iron Hills lub Wold&Foothils. Ahuntów i drake'ów atakujących w regionie Wold&Foothils wiele raczej nie ma.


Tworek napisał(a):
Czy nie uwazacie, ze to jest troche za mocne ? Przeciez w takiej sytuacji zagrywajac Angmar Arises mozna spokojnie Witch Kingiem trzepac kazda druzyne ktora idzie z Rivendell do Starego Lasu.

Na Rhudaur atakują wtedy kreatury normalnie przypisane do pojedyńczego ShadowLandu. Nazgule są normalnie zagrywalne na DarkHold i DarkDomain (i regiony i sites w regionach określonych na ich kartach - w żadnym wypadku nie ma tam Rhudaur ani Cardolan).

Autor:  Tworek [ Pn lut 28, 2005 22:22 ]
Tytuł: 

Konrad Klar napisał(a):

Na Rhudaur atakują wtedy kreatury normalnie przypisane do pojedyńczego ShadowLandu. Nazgule są normalnie zagrywalne na DarkHold i DarkDomain (i regiony i sites w regionach określonych na ich
kartach - w żadnym wypadku nie ma tam Rhudaur ani Cardolan).


Pisalem z pamieci, moge sie mylic, ze Angmar Arises dziala tak, ze na Rhuduar mozna grac kreatury ktore nominalnie wolno zagrywac na Angmar a Witch King jakby nie bylo MOZE :).
Ale nie mam karty Angmar Arises pod reka (ani zadnej innej ;) ) a szukac mi sie po sieci w tej chwili nie chce , wiec w sumie z mojej strony to jalowa dyskusja :). Ale dobrze przynajmniej ze rozwialem watpliwosci co do tego starter movementu.

Autor:  kfiadeg [ Wt mar 01, 2005 0:27 ]
Tytuł: 

w pierwszym przyklejonym poście tego działu dodałem ostatnio najbardziej prostacką, aczkolwiek dość praktyczną linke - spoiler_full.txt - dla wszystkich, którym sie nie chce szukać ;)

przypomne:
Cytuj:
ANGMAR ARISES - Permanent-event (C, P)
Any creature that can be keyed to a Shadow-land may be keyed to Forochel, Arthedain, Angmar, Gundabad, or Rhudaur. Any creature that can be keyed to a Dark-domain may be keyed to Angmar or Gundabad. Discard this card when a creature keyed to one of these regions (not to the region symbol) is defeated.


do zagrania Witch-Kinga w Rhudaur będą potrzebne jeszcze Drzwi Nocy i Chocking Shadows. czyli nie tak wcale łatwo :)

Autor:  Konrad Klar [ Wt mar 01, 2005 2:10 ]
Tytuł: 

I jeszcze Awaken The Earth's Fire albo Feel Beast, ale wtedy już Angmar Arises nie będzie potrzebny.

Autor:  Tworek [ Wt mar 01, 2005 14:39 ]
Tytuł: 

kfiadeg napisał(a):
Cytuj:
ANGMAR ARISES - Permanent-event (C, P)
Any creature that can be keyed to a Shadow-land may be keyed to Forochel, Arthedain, Angmar, Gundabad, or Rhudaur. Any creature that can be keyed to a Dark-domain may be keyed to Angmar or Gundabad. Discard this card when a creature keyed to one of these regions (not to the region symbol) is defeated.


do zagrania Witch-Kinga w Rhudaur będą potrzebne jeszcze Drzwi Nocy i Chocking Shadows. czyli nie tak wcale łatwo :)


czyli mi sie jednak pozajaczkowalo, wydawalo mi sie ze Angmar Arises pozwala grac kreatury Angmarowe na Rhuduar. Tak to jest jak sie pisze o kartach ktorych sie od 3 lat albo i wiecej do decka nie wkladalo ;)

pzdr

Autor:  Konrad Klar [ N maja 08, 2005 1:58 ]
Tytuł: 

Konrad Klar napisał(a):
Na Rhudaur atakują wtedy kreatury normalnie przypisane do pojedyńczego ShadowLandu.

Nie "normalnie przypisane do pojedyńczego ShadowLandu" a "w ogóle przypisane do pojedyńczego ShadowLandu". Cała reszta się zgadza.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/