Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
rzucanie kart na site podczas podrozy https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=259 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Gyg [ Cz lut 24, 2005 22:57 ] |
Tytuł: | rzucanie kart na site podczas podrozy |
Jako ze moj ostatni temat wszyscy olali (:P)to moze na to pytanie ktos mi odpowie... Czy moge podczas movement/hazard phase rzucic np. Old Thrush na automatic-attack site'u do ktorego zmierzam? |
Autor: | Jaded [ Cz lut 24, 2005 23:33 ] |
Tytuł: | |
Jaki twój ostatni temat? Pisałeś coś? ![]() Old thrush możesz rzucić na automatyczny atak ale w site phase |
Autor: | Yabree [ Pt lut 25, 2005 20:11 ] |
Tytuł: | |
Proszę niech mnie ktoś oświeci ![]() |
Autor: | Gyg [ Pt lut 25, 2005 20:23 ] |
Tytuł: | |
Nie chodzi mi o walczenie w hazard/movement phase. Chodzilo mi o to ze rzucam Old Thrusha i modyfikuje sile ataku. Dochodze i walcze z juz zmodyfikowanym atakiem. Chodzilo o to ze jak ma sie na rece 2 Old Thrushe i 3 Concealmenty to trudno wyrzucac takie super karty... ![]() |
Autor: | Mag [ Pt lut 25, 2005 20:27 ] |
Tytuł: | |
Oczywiscie ,że trudno ale przecież na tym polega między innymi urok tej gry. Czasami trzeba podejmowac trudne wybory. Odrzucać czy trzymac. Oczywiscie przeciwnik może byc uprzejmy i rzucić Tidings of Bold Spies ![]() |
Autor: | Ciachu [ Pt lut 25, 2005 20:30 ] |
Tytuł: | |
Hmmm pomijajac fakt, ze faktycznie dziwne jest nagrywanie kart na atak, przed ktorym jeszcze nie stoimy (zgadzam sie tu z opinia Yabree), to nalezy sie zastanowic czy The Old Trush mozna nagrac na AA skoro na karcie nic o tym nie pisze. Dla porownania proponuje spojrzec na karte The Old Thrush: Cytuj: -3 to the prowess and body of a non-Nazgul attack with a normal prowess of 13 or more A teraz inna karta, Fast Asleep: Cytuj: +3 to one burglary attempt.
Aletrnatively, -2 to thye prowess of one automatic-attack. |
Autor: | Gyg [ Pt lut 25, 2005 21:04 ] |
Tytuł: | |
No tak ale automatic attack tez jest atakiem, tj. OT nie wymaga aby dany atak byl "automatyczny" a Fast Asleep tak. Dlatego wszyscy wiemy ze OT to taka perelka na miare Concealmenta. ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Pt lut 25, 2005 22:36 ] |
Tytuł: | |
Automatic-Attack na wyjawionym site'cie jest uważany za rozwiązany, lecz nierozstrzygnięty, w przeciwieństwie do np. ataku kreatury, który w momencie jej deklaracji nie jest ani rozwiązany ani rozstrzygnięty (rozwiązany i nierozstrzygnięty będzie w momencie rozwiązania karty kreatury). Można stosować drozda, tapnięcie Hoarmurata, Arouse Denizens/Minions itp. efekty dla zmiany jego parametrów. Przypominam, że wszystkie karty modyfikujące AA, odkryte jako on-guard, podlegają zasadzie: Cytuj: Erratum: An on-guard card may only be revealed if it could have also been played during the movement/hazard phase. This means all targets of the card must have existed during the movement/hazard phase in order for the card to be reveal. Czyli jeżeli modyfikacja parametrów AA na skutek hazardu ma być w ogóle możliwa, musi być możliwa również w fazie M/H. Pytanie, dlaczego Arouse Denizens ma prawo wtedy działać a Old Trush nie? |
Autor: | Konrad Klar [ Pt lut 25, 2005 22:39 ] |
Tytuł: | |
Yabree napisał(a): Proszę niech mnie ktoś oświeci ![]() Cytuj: Tidings of Bold Spies Playable on a company moving to a site with an automatic-attack. This card creates one or more attacks on the company, the total of which duplicates exactly (including modifications) all automatic-attacks at the site. These attacks must be faced immediately and are not considered automatic-attacks. Na przykład. |
Autor: | Jaded [ So lut 26, 2005 0:49 ] |
Tytuł: | |
Ciachu napisał(a): Dla porownania proponuje spojrzec na karte The Old Thrush: Cytuj: -3 to the prowess and body of a non-Nazgul attack with a normal prowess of 13 or more A teraz inna karta, Fast Asleep: Cytuj: +3 to one burglary attempt. Aletrnatively, -2 to thye prowess of one automatic-attack. To jest jak z kwadratem i prostokątem. Każdy automatyczny atak jest atakiem ale nie każdy atak jest automatycznym atakiem. Fast Asleep dotyczy A-A (kwadratów) |
Autor: | kfiadeg [ So lut 26, 2005 11:01 ] |
Tytuł: | |
moim zdaniem jeśli na karcie nie jest napisane wyraźnie "playable at site phase bla bla bla" to można ją zagrywać kiedy się chce (nawet w organizacji kurde, ale tylko pod warunkiem że zostajemy w miejscu, bo jak wiadomo, destination site odkrywamy na very początku M/H) o. takie moje zdanie ![]() |
Autor: | Yabree [ N lut 27, 2005 1:03 ] |
Tytuł: | |
Konrad Klar cytował: Cytuj: Tidings of Bold Spies [...] These attacks must be faced immediately and are not considered automatic-attacks. Czyli mamy do czynienia ze zwykłym atakiem podczas M-H, wybacz ale co to ma wspólnego z tematem pokonywania A-A na site w czasie ruchu ? |
Autor: | Konrad Klar [ N lut 27, 2005 1:30 ] |
Tytuł: | |
Z pokonywaniem nic, ale ze zmianą (redukcją) jego parametrów wiele. W końcu jeśli taki atak zostanie zmodyfikowany w trakcie M/H to jego kopie, utworzone przez Tidings of Bold Spies również będą słabsze/silniejsze. Innymi słowy, "korespondencyjnie" nie pokonasz AA, ale z pomocą Tidings of Bold Spies może on "korespondencyjnie" pokonać Ciebie. Inny powód do redukowania (nie pokonywania) A-A w fazie M/H to wcześniejsze użycie karty, która i tak mogłaby potencjalnie być rzucona w fazie site, po by zwolnić miejsce na inne karty, możliwe że resources pomocne w fazie site lub w fazie M/H następnej kompanii. |
Autor: | Jaded [ N lut 27, 2005 10:33 ] |
Tytuł: | |
kfiadeg napisał(a): moim zdaniem jeśli na karcie nie jest napisane wyraźnie "playable at site phase bla bla bla" to można ją zagrywać kiedy się chce ) Chyba coś pokręciłeś, miało być "playable at site" bez phase |
Autor: | kfiadeg [ N lut 27, 2005 14:10 ] |
Tytuł: | |
chodziło mi o site phase, jako przykład jakiejś konkretnej fazy tury (czyt. jeśli nie ma na karcie nic o zagrywalności w konkretnej fazie ruchu jest ona zagrywalna bez ograniczeń tego typu). Czyli - jeśli na The Old Thrush nie ma napisane "playable at site phase" (a nie ma) to można sobie go zagrać w M/H na istniejący A-A (na destination site) - a może NAWET na inny site niż zmierza drużyna (np. na site drugiej drużyny). jeszcze przeszukam instrukcję, bo gdzieś coś było dodatkowo o rzucaniu resource'ów w ten sposób chyba. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |