Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Czy Taladhan może okraść miniona?? https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=235 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | caliban [ Pn lut 07, 2005 22:47 ] |
Tytuł: | Czy Taladhan może okraść miniona?? |
Pytanie może błahe, ale nie zawaham się zadać ![]() Jak się doczytałem, agenci biją minionów jako detainment. Zrozumiałe, choć mocno hazard-deck na agentów osłabia. Nie można też przeciw "tym złym" zagrywać agentowych eventów, co już w zasadzie przesądza o bezużyteczności agentów wobec innych sług Oka ![]() Ale czy imć Taladhan, korzystając ze swojej agenciej złodziejskiej umiejętności potrafi skosić cuś minionowi?? gdyby było napisane, iż "for each succesful strike, instead of wounding character, discard one item in defending company (defender's choice)" wtedy sprawa byłaby jasna. Agent nie może zranić miniona, więc nie ma również "zamiastów". Sformułowanie na w/w panu agencie jest deczko inne, tak więc?? Thx from the mountain, jak mawiają Dunlandczycy. |
Autor: | kfiadeg [ Wt lut 08, 2005 1:14 ] |
Tytuł: | |
przytocze może treść karty ![]() Cytuj: TALADHAN - Scout/Ranger/Sage Man (R) [MP: 2; Mind: 6; DI: 1; P/B: 4/9; Home Sites: Sarn Goriwing, Dol Guldur] Unique. Agent. Can use shadow-magic. Agent only: chooses defending characters; for each successful strike, the company must discard one item (of defender's choice), but the defending character is not harmed. wg mnie można spoko okraść miniona, albowiem nawet detainment może być successful ![]() także - bez różnicy, hero, minion, czy sam Sauron ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Wt lut 08, 2005 2:29 ] |
Tytuł: | |
I do kompletu na strike z takiego wstrzymującego ataku można niekiedy zagrać, żeby było śmieszniej, Wound of Long Burden. Choć nikt nie został zraniony, to jednak głęboko... |
Autor: | caliban [ Wt lut 08, 2005 9:30 ] |
Tytuł: | |
Hehe, to dobre... Nie zranić kogoś, ale za to ciężko ![]() Dzięki wielkie... To może jeszcze jedno pytanko odnośnie agentów tutaj zadam: A mianowicie, czy agenci próbujący przejąć zasoby przeciwnika (Wizarda) otrzymują -5 do rzutu (no bo to przecież przeciwna strona, jakby nie patrzeć :/)?? |
Autor: | Gror [ Wt lut 08, 2005 10:07 ] |
Tytuł: | |
caliban napisał(a): A mianowicie, czy agenci próbujący przejąć zasoby przeciwnika (Wizarda) otrzymują -5 do rzutu (no bo to przecież przeciwna strona, jakby nie patrzeć :/)?? Jeśli robi to jako Agent (podczas Movement/Hazard Phase Wizarda) to nie. Natomiast jeśli występuje jako character w jednej z drużyn Ringwraitha to tak. |
Autor: | caliban [ Wt lut 08, 2005 11:40 ] |
Tytuł: | |
Acha. To nie jest z nimi tak źle, jak myślałem ![]() Thx. Niedługo pewnie wymyślę więcej dziwnych pytń (hiri, hiri, hiri) ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |