Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Double-dealing https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=230 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | |Highwayman| [ So lut 05, 2005 13:40 ] |
Tytuł: | Double-dealing |
Cytuj: Double-dealing stage resource - permanent-event Stage Points: 1 Playable on a site. If the site is a minion site, you may play appropriate hero resources there. If the site is a hero site, you may play appropriate minion resources there. Discard when this site is discarded or returned to your location deck. ten temat z zalozenia nie ma byc poczatkeim dyskusji na temat zasad tylko chcialem sie podzielic podsunietym mi przez znajomych spostrzezeniem otuz jesli zagramy DD na site to nie tylko mzoemy zagrywac na site'cie odpowiednie resource'y przeciwnej strony ale tez mozemy zgrywac resource'y przeciwnej strony na site czyli minion Bag End+DD i mozna uzywac tam Fireworks jakies ruinki+DD i mozna zagrac na site Hold Rebuilt and Repaired a nastepnie Lucky Search |
Autor: | root [ So lut 05, 2005 13:56 ] |
Tytuł: | |
Do wykonania jednak tylko przez upadlego, bo DD to stage resource. Upadly ruin uzywa jakich chce minion lub hero wiec DD przyda sie tylko w przypadku gdy nie posiada lokacji hero a ma minion. W kazdym razie faktycznie taka mozliwosc istnieje. |
Autor: | |Highwayman| [ So lut 05, 2005 14:08 ] |
Tytuł: | |
jesli mowa o sztucce z Luck Search'em to DD jest potrzebne bo jesli ruinki sa hero to nie mozesz zagrac na nie Hold Rebuilt and Repaired bez DD a jesli ruinki sa minion to nie mozesz na nich zagrac Lucky Search'a bez DD |
Autor: | Jaded [ So lut 05, 2005 16:04 ] |
Tytuł: | Re: Double-dealing |
|Highwayman| napisał(a): Cytuj: Double-dealing stage resource - permanent-event Stage Points: 1 Playable on a site. If the site is a minion site, you may play appropriate hero resources there. If the site is a hero site, you may play appropriate minion resources there. Discard when this site is discarded or returned to your location deck. ten temat z zalozenia nie ma byc poczatkeim dyskusji na temat zasad tylko chcialem sie podzielic podsunietym mi przez znajomych spostrzezeniem Dzień bez autorytatywnych stwierdzeń dniem straconym. ![]() Faktem jest, że moje wątpliwości budzi tylko słówko "appropriate" - "odpowiednie". Co to właściwie znaczy? Twoi znajomi jeszcze nie odpowiedzieli ![]() |
Autor: | |Highwayman| [ So lut 05, 2005 17:24 ] |
Tytuł: | |
chodzi o to ze jesli na minion versji site'u mozna zagrac np. minor, major, greater; a na hero wersji np tylko minor to: jesli zagrasz DD na minion versji bedziesz mugl zagrywac tam zarówno hero jak i minion karty a w wypadku przedmiotów beda to moglybyc minor, major lub greater a jesli zagrasz DD na hero versji to bedziesz mugl zagrywac tam zarówno hero jak i minion karty a w wypadku przedmiotów beda to moglybyc tylko minor'y czyli w kwesti zagrywalnosci rzeczy "playable at the site" patrzysz na versje site'u ktura masz wylozona, a DD umozliwia ci jedynie zagrywanie resorce'uw przeciwnej strony, nie sprawia ze mozesz kozystac z tekstu obu versji site'u na raz |
Autor: | Konrad Klar [ So lut 05, 2005 23:08 ] |
Tytuł: | |
|Highwayman| napisał(a): jesli mowa o sztucce z Luck Search'em to DD jest potrzebne bo jesli ruinki sa hero to nie mozesz zagrac na nie Hold Rebuilt and Repaired bez DD a jesli ruinki sa minion to nie mozesz na nich zagrac Lucky Search'a bez DD " play appropriate hero/minion resources there" to chyba "at" a nie "on". Nie sądzę, aby dzięki DD można było zagrać na hero site minionowe karty "playable on site" np. Hold Rebuilt and Repaired. |
Autor: | |Highwayman| [ N lut 06, 2005 1:39 ] |
Tytuł: | |
tez tak dlugo myslalem ale okazuje sie ze jest inaczej, wychodzi na to ze 'there' ma tutaj znaczenie bardziej ogulne - ze mozesz zagrywac "tam na site'cie" resource'e przeciwnej strony czy celuja w site czy sa zagrywalne na nim |
Autor: | Jaded [ N lut 06, 2005 14:04 ] |
Tytuł: | |
|Highwayman| napisał(a): chodzi o to ze jesli na minion versji site'u mozna zagrac np. minor, major, greater; a na hero wersji np tylko minor to: jesli zagrasz DD na minion versji bedziesz mugl zagrywac tam zarówno hero jak i minion karty a w wypadku przedmiotów beda to moglybyc minor, major lub greater a jesli zagrasz DD na hero versji to bedziesz mugl zagrywac tam zarówno hero jak i minion karty a w wypadku przedmiotów beda to moglybyc tylko minor'y czyli w kwesti zagrywalnosci rzeczy "playable at the site" patrzysz na versje site'u ktura masz wylozona, a DD umozliwia ci jedynie zagrywanie resorce'uw przeciwnej strony, nie sprawia ze mozesz kozystac z tekstu obu versji site'u na raz Tyle wiem. Nie tego dotyczą moje wątpliwości. Chodzi o szerokość pojęcia "appropriate". Już uściślam. Te resources można podzielić na 3 grupy: 1.Karty zagrywalne na site (greater, information, ally itp) 2.Karty, które "target/affect the site"(fireworks, quiet lands, hold rebuild ) 3.Karty które zagrywa się będąc na site, a które nijak go nie dotyczą (marvels told, wizard's test i kupa innych) Którą gupę określa tajemnicze "you may play appropriate resources there"? |
Autor: | |Highwayman| [ N lut 06, 2005 16:32 ] |
Tytuł: | |
Jaded napisał(a): Tyle wiem. Nie tego dotyczą moje wątpliwości. Chodzi o szerokość pojęcia "appropriate". Już uściślam. Te resources można podzielić na 3 grupy: 1.Karty zagrywalne na site (greater, information, ally itp) 2.Karty, które "target/affect the site"(fireworks, quiet lands, hold rebuild ) 3.Karty które zagrywa się będąc na site, a które nijak go nie dotyczą (marvels told, wizard's test i kupa innych) Którą gupę określa tajemnicze "you may play appropriate resources there"? dotyczy to grupy 1 - z czym sie z pewnosca wszyscy zgadzamy i jak sie niedawno dowiedzielismy ruwnierz grupy 2 grupy 3 w zadnym stopniu to nie doryczy |
Autor: | Konrad Klar [ Pn lut 07, 2005 2:33 ] |
Tytuł: | |
Przypadek 3 akurat nie wymaga wyjaśnienia. Postacie FW mogą zagrywać tego typu resource'y bez specjalnych ograniczeń. Do 1 i 2 tyczą się dwie reguły: 1. Cytuj: In order to play a non-Falen-wizard resource that would normally tap a site, either the site and the resource to be played must both be hero cards or they must both be minion cards. 2. Cytuj: A hero resource card may not target/affect a minion site card or a minion resource card. A minion resource card may not target/affect a hero site card or a hero resource card. z poprawką z CRF Cytuj: White Hand Rules, Playing and Using Resource, Targeting Site and Resource Cards: change both instances of "resource card may not target/affect" to "resource event card may not target/affect." Jeśli twierdzisz, że Double-dealing miałoby hurtem wprowadzać wyjątki do obu reguł, to jeszcze uściślij, kto się niedawno dowiedział: Ty od kogoś (od kogo?), czy ktoś od Ciebie? |
Autor: | |Highwayman| [ Pn lut 07, 2005 2:48 ] |
Tytuł: | |
ja zobaczylem ta informacje w jednym z watkuw na zagranicznym forum, Jaded zreszta tez sie w nim udzielal zawsze myslalem ze nie mozna tego zrobic, ze DD sluzy jedynie do zagrywania item'uw, czy informacji hero/minion na site'cie ktury jest minion/hero ale powiedziano mi ze DD umozliwia ruwniez zagrywanie odpowiednich (czyli na hero site minion a na minion site hero) resource'uw na site a nie tylko na nim mguldbym skopiowac caly ten watek i tu wkleic ale nie bede dorabial to tego [quote'uw] bo mi sie nie chce - a bez tego bylby ten tekst mocno nieczytelny wiec zapodam linka: http://www.meccg.net/dforum/viewtopic.php?p=4356#4356 i zacytuje tylko koncowe posty z pytaniem Jaded'a: Cytuj: Jaded napisał(a): So, in this case "appropriate" means "any card that affects the site"? Zarathustra napisał(a): a better way to put it would be: "any card that requires the site to be hero [or minion]". |
Autor: | Jaded [ Pn lut 07, 2005 12:00 ] |
Tytuł: | |
I wszystko byłoby pięknie, gdyby nie kompletny brak argumentów na poparcie tej tezy. Jestem jednak skłonny przyjąć taką wersję przepisów, choćby dlatego, że brak mi argumenów przeciwko (oprócz tego, że "myśmy grali inaczej"). |
Autor: | Konrad Klar [ Wt lut 08, 2005 1:14 ] |
Tytuł: | |
Na zasadzie "co nie zabronione, jest dozwolone" można przyjąć wersję przedstawioną przez |Highwayman-a|. Cytuj: "you may play appropriate hero resources there." Nigdzie nie pisze, że "at site". Karta, zdaje się, jest bez precedensu i trudno się do czegoś odnieść. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |