Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Black Horse https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=223 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kfiadeg [ Pt sty 28, 2005 23:53 ] |
Tytuł: | Black Horse |
Dobry wieńczór, mam krótkie pytanie: Ile można władować do talii kart Black Horse? a) 3 b) 9 c) 9 ale max 3 do playdecka a reszte do sideboardu Jak to es? Dziękuję, do zobaczenia, - kfiadeg |
Autor: | |Highwayman| [ So sty 29, 2005 11:15 ] |
Tytuł: | |
mozesz miec w sumie w talii i sideboardzie 9 Balck Horse'uw - chcesz to mzoesz miec wszystkie 9 od razu w talii, albo miec czesc w sideboardzie i w razie potrzeby wrzucac do talii podczas gry |
Autor: | Gyg [ So sty 29, 2005 11:17 ] |
Tytuł: | |
Cytat z karty: "You may include up to nine copies of this card in your play deck and sideboard combined". Znaczy sie mozesz wrzucic 9 do talii. Czyzbysmy robili talie destrukcyjna? //czy moge miec jeszcze ranger w randze? Bo wtedy bylbym jak Saruman... ![]() |
Autor: | kfiadeg [ So sty 29, 2005 12:08 ] |
Tytuł: | |
fajnie z tymi 9 końmi, ale gdzie jest wzmianka do nazguli? można je wszystkie wsadzić do talii bez żadnego "ale" ? Gyg - popisz jeszcze troche postów a Ranger sam sie zrobi ![]() |
Autor: | Mag [ So sty 29, 2005 13:18 ] |
Tytuł: | |
Do talii można wsadzić tylko dwóch róznych Nazguli (tak jak wizardów). Pozostałych można dołożyć do sideboardu. |
Autor: | Gyg [ So sty 29, 2005 15:06 ] |
Tytuł: | |
Szilian mial na turieju wlasnie taka talie na nazgule. Mozesz sie go popytac o wrazenia. |
Autor: | kfiadeg [ So sty 29, 2005 16:37 ] |
Tytuł: | |
no ta, sam z nim grałem.. faktycznie - do SB można przecież wsadzić co sie chce ![]() ![]() ![]() |
Autor: | szilian [ Pn sty 31, 2005 9:21 ] |
Tytuł: | |
W teorii tylko. Mnie na wszystkie gry turniejowe i kilka testowych udało się zagrać tylko 4 Nzguli na raz - w sumie niezle, ale bez wypasu... ![]() |
Autor: | root [ Pn sty 31, 2005 19:17 ] |
Tytuł: | |
Mysle ze opcja z 9 wiedzmami latajacymi po siecie jest bardziej realna na gre ligowa. Poprostu potrzeba gry dwudeckowej i mysle ze wystawienie 9 jest realne. Nawiasem mowiac troszke przegiete to jest. Druzyna 9 nazguli. Jak sie do tego dobrac, ja bym chyba kunie eliminmwal w jakis sposob bo jak innaczej ??? Nie mam koncepcji. |
Autor: | kfiadeg [ Pn sty 31, 2005 19:38 ] |
Tytuł: | |
mhm, no tylko na konie można napadać, bo inaczej to w dupe... należy też pamiętać, że Ringwraithy wracają na ręke przy body = 6 chyba (nie pamiętam) - taka zasada o której przeważnie sie zapomina, jako że nie jest łatwo wszcząć bitke z tymi kolesiami ![]() |
Autor: | |Highwayman| [ Pn sty 31, 2005 22:07 ] |
Tytuł: | |
pamietajcie ze jak wystawicie wiecej jak 7 nazguli w jednym team'ie to pojezdzicie nimi najwyzej miedzy haven'ami bo 7 osobowy limit druzyn ich tez obowiazuje ringwraith przy rzucie na body 7 lub 8 wraca na reke.... ciekawe czy Veils Flung Away by tu dzialalo.... |
Autor: | Gyg [ Pn sty 31, 2005 22:16 ] |
Tytuł: | |
Koniki powyrzynac... 4/6 nie jest super wymiatacz. Trzeba tylko wziac Ambusherow, Fire Draki itd. do talii. |
Autor: | Jaded [ Wt lut 01, 2005 0:02 ] |
Tytuł: | |
|Highwayman| napisał(a): pamietajcie ze jak wystawicie wiecej jak 7 nazguli w jednym team'ie to pojezdzicie nimi najwyzej miedzy haven'ami bo 7 osobowy limit druzyn ich tez obowiazuje Wydaje mi się, że jest to niedopatrzenie i powinna być możliwość wystawienia 9 z They ride together czy z Black Horse'ami (tym bardziej, że jest to umiarkowanie bezsensowne i cierpi na tym chyba tylko zagrywający) Cytuj: ringwraith przy rzucie na body 7 lub 8 wraca na reke.... ciekawe czy Veils Flung Away by tu dzialalo.... Sądzę, że nie, na karcie pisze "...otherwise the bodychecks have no effect...". |
Autor: | Jaded [ Wt lut 01, 2005 0:06 ] |
Tytuł: | |
Gyg napisał(a): Koniki powyrzynac... 4/6 nie jest super wymiatacz. Trzeba tylko wziac Ambusherow, Fire Draki itd. do talii. W takiej sytuacji dałyby radę tylko takie hazardy , które atakują wszystkich (np. Wandering Eldar), w końcu w drużynie byłoby kilkunastu do tapowania. |
Autor: | Gyg [ Wt lut 01, 2005 10:02 ] |
Tytuł: | |
Jaded spamujesz ![]() ![]() Mam pytanie: Jesli na karcie kreaturki jest napisane each character faces a strike to czy to oznacza ze allies takze walcza? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |