Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Party, w dodatku unexpected https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=210 |
Strona 1 z 8 |
Autor: | Wojtek [ Cz sty 20, 2005 14:06 ] |
Tytuł: | Party, w dodatku unexpected |
Krótkie pytanko. Czy mając zagraną kartę Unexpected Party i zagrywając A Chance Meeting - mogę zgrać w ruinach dowolną liczbę krasnali z ręki? |
Autor: | Gość [ Cz sty 20, 2005 15:21 ] |
Tytuł: | |
Chyba istotniejszą kwestią jest tu ile metrów rozbiegu potrzebuje pegaz do wzbicia się w powietrze, albo czy lanca się łamie jak zostaje w ciele. ![]() |
Autor: | Wojtek [ Cz sty 20, 2005 16:36 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Yabree [ Cz sty 20, 2005 20:57 ] |
Tytuł: | |
Dowolną, pod warunkiem że to będzie jeden krasnolud na rundę. Tak orzekli Chris z Jadedem wespół w zespół na ostatnim turnieju - a żeby ich.... i mogło być tak pięknie ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Efgard [ Cz sty 20, 2005 21:02 ] |
Tytuł: | |
Yabree napisał(a): pod warunkiem że to będzie jeden krasnolud na rundę ![]() Zaskoczenie! A z czego to wynika, bo na pewno nie z tekstu na karcie, który zezwala na wystawienie dowolnej ilości krasnoludów w danej turze!!! |
Autor: | Konrad Klar [ Pt sty 21, 2005 5:33 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A character (even a Hobbit) may be brought into play with direct influence at any Free-hold [F], Border-hold [B], or Ruins & Lairs [R] Nigdzie nie pisze, że "one character". |
Autor: | Gror [ Pt sty 21, 2005 9:35 ] |
Tytuł: | |
Anonymous napisał(a): Chyba istotniejszą kwestią jest tu ile metrów rozbiegu potrzebuje pegaz do wzbicia się w powietrze, albo czy lanca się łamie jak zostaje w ciele. ![]() Czyżby jakiś TRIBUTE TO QROSSKY? ![]() ![]() Niezły tekst... ![]() |
Autor: | Jaded [ Pt sty 21, 2005 10:53 ] |
Tytuł: | |
Gror napisał(a): Anonymous napisał(a): Chyba istotniejszą kwestią jest tu ile metrów rozbiegu potrzebuje pegaz do wzbicia się w powietrze, albo czy lanca się łamie jak zostaje w ciele. ![]() Czyżby jakiś TRIBUTE TO QROSSKY? ![]() ![]() Niezły tekst... ![]() No ale kto w takim razie jest autorem tego tekstu? |
Autor: | Jaded [ Pt sty 21, 2005 10:56 ] |
Tytuł: | |
Konrad Klar napisał(a): Cytuj: A character (even a Hobbit) may be brought into play with direct influence at any Free-hold [F], Border-hold [B], or Ruins & Lairs [R] Nigdzie nie pisze, że "one character". Jak to nie? Przecież jest "a character" a nie "some characters". |
Autor: | Efgard [ Pt sty 21, 2005 11:13 ] |
Tytuł: | |
Jaded napisał(a): No ale kto w takim razie jest autorem tego tekstu? Nameless Thing! Wpadł, napisał i pobiegł dalej! ![]() ![]() |
Autor: | Gror [ Pt sty 21, 2005 11:32 ] |
Tytuł: | |
Jaded napisał(a): Konrad Klar napisał(a): Cytuj: A character (even a Hobbit) may be brought into play with direct influence at any Free-hold [F], Border-hold [B], or Ruins & Lairs [R] Nigdzie nie pisze, że "one character". Jak to nie? Przecież jest "a character" a nie "some characters". Według mnie sformułowanie "a character" pozostawia możliwość zagrania kilku w przeciwieństwie do "one character". Przy normalnym zagraniu A Chance Meeting" oczywiście zasady ogólne ograniczają tę liczbę do jednego. Ale skoro "An Unexpected Party" to znosi, to czemu nie. |
Autor: | Efgard [ Pt sty 21, 2005 11:38 ] |
Tytuł: | |
Gror napisał(a): Według mnie sformułowanie "a character" pozostawia możliwość zagrania kilku w przeciwieństwie do "one character". Przy normalnym zagraniu A Chance Meeting" oczywiście zasady ogólne ograniczają tę liczbę do jednego. Ale skoro "An Unexpected Party" to znosi, to czemu nie. Również według mnie należy traktować zapisy na karcie An Unexpected Party jako lex specialis od zasady określonej w A Chance Meeting |
Autor: | Jaded [ Pt sty 21, 2005 12:33 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytuj: Jak to nie? Przecież jest "a character" a nie "some characters". Według mnie sformułowanie "a character" pozostawia możliwość zagrania kilku w przeciwieństwie do "one character". Lucky Strike Warrior only. Make two rolls (or draw two #'s) against a strike and choose one of the two results to use. Cytuj: Przy normalnym zagraniu A Chance Meeting" oczywiście zasady ogólne ograniczają tę liczbę do jednego. Ale skoro "An Unexpected Party" to znosi, to czemu nie. Short-eventy działają jednorazowo, chyba że jest napisane inaczej (until the end of the turn itp), ja tu takiego zastrzeżenia nie widzę Sądzę, że zagranie postaci "wyczerpuje" A chance meeting |
Autor: | |Highwayman| [ Pt sty 21, 2005 17:24 ] |
Tytuł: | |
zgadza sie że An Unexpected Party zdejmuje limit wprowadzanych na ture postaci jesli chodzi o krasnoludy, ale A Chance Meeting wprowadza postac z poza tego limitu wiec nie widze powodu by An Unexpected Party oddzialywalo na A Chance Meeting poza tym jest napisane 'a character' czyli jedna postac |
Autor: | Yabree [ Pt sty 21, 2005 20:46 ] |
Tytuł: | |
Może ustalmy jedną wersję, czy dobrze rozumiem Highway że twoja interpretacja jest następująca: Przypadek 1 - zagrywamy A Chance Meeting (ACM). wprowadzamy 1-postać, bo zasady ogólne tylko na tyle pozwalają. Przypadek 2 - zagrywamy An Unexpected Party (AUP) (np w Haven lub Home Site wprowadzanych dwarfów) wprowadzamy tyle Dwarfów ile tylko zdołamy a) tylko w turze w której AUP zostało zagrane b) w tej i każdej następnej o ile AUP pozostaje w grze. Przypadek 3 - zagrywamy AUP + ACM (np. na ruinach) wprowadzamy tylko jedną postać bo ACM zezwala tylko na jedną. Czy tak ? Zgadzam się z przypadkiem 1 i 3 ale co do nr 2 mam wątpliwości, stąd dwa podpunkty. |
Strona 1 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |