Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Webs of Fear and Treachery https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=1534 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | d_fens [ Śr maja 04, 2016 20:20 ] |
Tytuł: | Webs of Fear and Treachery |
Taka ciekawostka: Webs of Fear & Treachery Except for unused general influence and unused normal direct influence (including influence modifications given in a characters card text), all modifications to each influence attempt are reduced to zero. Karta dość jasna i przejrzysta. Ale jeżeli jest w grze a ja spróbuję zagrać fakcję dużym trollem zagrywając: Threats Warrior only. Playable on a warrior attempting to influence a faction. Warrior does not use his unused direct influence for the attempt. Instead he uses his prowess, to a maximum modifier of +6. to będzie ów troll miał to +6 czy nie? Już nie używa direct influence... Moim zdaniem będzie miał +6 ale wolę się upewnić. Druga kwestia. Czy Webs of Fear and Treachery eliminuje wynikające z zasad plusy do influence attemptów jakie mają agenci w home site itp? Byłaby to jakś niewielka ochrona dla minionów przed takim np. Golodhrosem... |
Autor: | Konrad Klar [ Śr maja 04, 2016 22:34 ] |
Tytuł: | Re: Webs of Fear and Treachery |
1. Uważam, że konsekwencja wskazuje na odpowiedź: nie będzie mieć (będzie mieć zredukowany do zera). Skoro ewentualne postacie, jakie ma pod kontrolą, i modyfikatory do direct influence nie wpływają na wartość tego modyfikatora (bo to prowess a nie nieużywany direct influence), to z tych samych powodów (bo to prowess a nie nieużywany direct influence) ten modyfikator będzie zredukowany do zera. 2. Webs of Fear and Treachery redukuje do zera, wynikające z zasad modyfikatory do influence attempts, jakie mają agenci na home site itp. . Redukcje do zera liczby, przeciwko której wykonywany jest rzut, wynikające z zagrywalności frakcji, lub ally* na home site agenta, lub posiadania tego samego home site przez agenta i postać, nie są modyfikacjami influence attempt. *) jak to się odmienia? Jaki jest dopełniacz liczby pojedynczej słowa "ally"? |
Autor: | Zboku [ Śr maja 04, 2016 23:13 ] |
Tytuł: | Re: Webs of Fear and Treachery |
Konrad Klar napisał(a): (...) ally* (...) *) jak to się odmienia? Jaki jest dopełniacz liczby pojedynczej słowa "ally"? Dopełniacz liczby pojedynczej słowa ally to "sprzymierzeńca" ![]() |
Autor: | d_fens [ Śr maja 04, 2016 23:26 ] |
Tytuł: | Re: Webs of Fear and Treachery |
ja używam "allaja" ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Cz maja 05, 2016 22:15 ] |
Tytuł: | Re: Webs of Fear and Treachery |
Przyszło mi na myśl jeszcze coś na temat. To nie było chyba planowane, ale influence attempt na resource, lub postać przeciwnika, dokonywany dzięki możliwości, jaką daje Prophet of Doom, w najmniejszym stopniu ucierpi przez Fear and Treachery. Prophet of Doom napisał(a): Pallando specific. Playable if you are Pallando and have at least 12 stage points and 5 factions in play. Pallando need not be at the appropriate site when making an influence attempt on an opponent's resource or character. Such an influence check is modified by half (rounded up) of Pallando's unused general influence (to a maximum of 10) instead of his unused direct influence. Subtract from the attempt the number of regions between Pallando's site and the site where the influence attempt would normally be made. Discard if you have fewer than 5 factions in play. Cannot be duplicated. Podkreślenie moje.Bo wtedy Pallando używa "half (rounded up) of Pallando's unused general influence" zamiast "his unused direct influence" (a tego modyfikatora Webs of Fear and Treachery nie redukuje). Chyba, że na Pallando zostanie zagrane Threats w odpowiedzi na influence attempt (i pod warunkiem, że się rozwiąże). P.S. Zboku napisał(a): Dopełniacz liczby pojedynczej słowa ally to "sprzymierzeńca" To dopełniacz tłumaczenia słowa "ally".To zachęta do czepiania się słówek; tej grze wychodzi to na zdrowie. |
Autor: | d_fens [ Pn paź 17, 2016 8:38 ] |
Tytuł: | Re: Webs of Fear and Treachery |
Pozwolę sobie odgrzać tego starego kotleta i poruszyć jeszcze temat tego wdzięcznego hazarda (hazardu?). Jeżeli dobrze rozumiem zapis (unused normal direct influence) to bonusy do direct influence z np. przedmiotów nie są stopowane przez tą kartę? Co tak naprawdę oznacza "normal direct influence"? Z kolei Foolish Words nie działałoby dopóki Webs jest w grze? |
Autor: | Konrad Klar [ Pn paź 17, 2016 13:43 ] |
Tytuł: | Re: Webs of Fear and Treachery |
d_fens napisał(a): Co tak naprawdę oznacza "normal direct influence"? CRF, Rulings by Term, Normal napisał(a): Normal means as written on the card, not considering other card's effects. Note that this definition only applies to effects refering to card texts. Np. Beorn ma 2 normal direct influence i 4 normal direct influence wobec frakcji Beorningów. Bonusy do DI z przedmiotów nie wchodzą w skład normal DI postaci. d_fens napisał(a): Z kolei Foolish Words nie działałoby dopóki Webs jest w grze? Modyfikator z Foolish Words byłby stosowany w przypadku offering attempts i riddling-rolls. |
Autor: | d_fens [ Pn paź 17, 2016 15:28 ] |
Tytuł: | Re: Webs of Fear and Treachery |
Long story short, Webs of Fear and Treachery może być całkiem niezłym "pomocnym hazardem" ![]() |
Autor: | Gothmog [ Śr lis 16, 2016 10:44 ] |
Tytuł: | Re: Webs of Fear and Treachery |
Poszukaj sobie deck'a Highway'a na Elf Songach:) Tam Web jest najlepszym resource'em do przywoływania ally i frakcji:) |
Autor: | Glorfindel [ Pn paź 15, 2018 17:42 ] |
Tytuł: | Re: Webs of Fear and Treachery |
d_fens napisał(a): Co tak naprawdę oznacza "normal direct influence"? Powtarzając trochę, normal DI to łapka ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |