Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

Seized by terror + alone and unadvised
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=146
Strona 1 z 1

Autor:  AsaliaH [ So sie 21, 2004 16:00 ]
Tytuł:  Seized by terror + alone and unadvised

powiedzmy ,że zagrywam na kogoś seized by terror po czym przywalam alone and unadvised . Odłączona postać w następnej turze spowrotem dołącza do reszty drużyny . Przechodzi przez jakieśtam regiony . I mam pytanie : testy z alone robi już dodając liczbę charakterów z drużyny ,do której dołączyła czy jeszcze tak jakby była sama ( bo wędrowała sama przecież ...) ???

alone and unadvised napisał(a):
Corruption: 4
Corruption. Playable on a non-Wizard, non-Ringwraith character in a company with 3 or fewer characters. Target character makes a corruption check at the end of his movement/hazard phase for each region he moved through. All of his corruption checks are modified by adding the number of characters in his company. During his organization phase, the character may tap to attempt to remove this card by making a roll (drawing a #) --- if the result is greater than 6, discard this card. Discard this card if his company has 4 or more characters. Cannot be duplicated on a given character.


seized by terror napisał(a):
Playable on a non-Wizard character moving in a Shadow-land [s] or Dark-domain [d]. Target character makes a roll (draws a #) and adds his mind. If the result is less than 12, that character splits off into a different company, and immediately returns to his original company's site of origin.

Autor:  Konrad Klar [ N sie 22, 2004 21:34 ]
Tytuł: 

Cytuj:
powiedzmy ,że zagrywam na kogoś seized by terror po czym przywalam alone and unadvised

Tak się nie da, po skutecznym zagraniu SbT postać pozostaje w site of origin i na tym kończy się jej faza MH. W odwrotnej kolejności natomiast postać uniknęła by testów wymuszonych przez Alone...
Te testy są wykonywane na końcu fazy MH, jeden test za każdy region, w którym postać się poruszała, czyli zero w tym wypadku.
Jeśli zaś chodzi o to czy kompania, do której postać ma się dołączyć po zakończeniu fazy MH liczy się na potrzeby rozstrzygania Alone..., to właśnie z tego powodu (że połączenie następuje po zakończeniu MH) - nie (i wyeliminowane/odrzucone/wycofane na rękę postacie, czyli te co nie dotrwały końca fazy MH, też się nie liczą).

Autor:  Konrad Klar [ Pn sie 23, 2004 20:51 ]
Tytuł: 

Acha, taka sytuacja gdzie postać zostaje rozdzielona od oryginalnej kompanii, tworzy nową i obie kompanie wędrują tą samą ścieżką i tymi samymi regionami, jest możliwa na skutek działania Left Behind lub Turning Hope To Despair, jednak nie Seized By Terror. Piszę o tym, bo chyba taka była Twoja AsaliaH koncepcja zagrania SBT na początku, odniosłem wrażenie. Wszystko odnośnie Alone... stosuje się tak samo dla tych dwóch kart.

Autor:  AsaliaH [ Cz sie 26, 2004 17:20 ]
Tytuł: 

dzięki za podpowiedź . Najbardziej to chodziło mi o to czy jeżeli postać idzie do site , gdzie czekają na nią kompani , to czy dostaje za nich punkty do testu korupcji . My gramy na przykład tak ,że jeśli 2 kompanie idą do tego samego site , to z on-guardem walczą już jakby były jedną,...ale wracając do tematu : na logikę pod koniec movement/hazard phase każda z drużyn stanowi jeszcze osobną całość , czyli taki samotnik ma 4 cp ... dobrze myślę ?
i jeszcze jedno - czy jeśli postać z AaU porusza się w obrębie jednego regionu to ma jeden test korupcji czy zero ?

Autor:  Konrad Klar [ Cz sie 26, 2004 22:52 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Najbardziej to chodziło mi o to czy jeżeli postać idzie do site , gdzie czekają na nią kompani , to czy dostaje za nich punkty do testu korupcji . My gramy na przykład tak ,że jeśli 2 kompanie idą do tego samego site , to z on-guardem walczą już jakby były jedną,...ale wracając do tematu : na logikę pod koniec movement/hazard phase każda z drużyn stanowi jeszcze osobną całość , czyli taki samotnik ma 4 cp ... dobrze myślę ?

To połączenie kompanii następuje po fazie MH, a nie na samym jej końcu,
kiedy jeszcze wykonywane są pewne działania, i przed fazą site, czyli jesteście na dobrej drodze, moim zdaniem, i dobrze myślisz. Chyba jedyną kartą, na potrzeby której ma znaczenie obecność postaci z innej kompanii na sajcie docelowym, jest Gnaw With Words.

Autor:  Konrad Klar [ Cz sie 26, 2004 23:52 ]
Tytuł: 

A byłbym zapomniał
Cytuj:
i jeszcze jedno - czy jeśli postać z AaU porusza się w obrębie jednego regionu to ma jeden test korupcji czy zero ?

Oczywiście, że jeden test, w ogóle dziwię się, skąd taki pomysł, że zero?

Autor:  Jaded [ Pt sie 27, 2004 11:22 ]
Tytuł: 

Cytuj:
To połączenie kompanii następuje po fazie MH, a nie na samym jej końcu,

...a dokładnie po wszystkich fazach MH

Autor:  Ciachu [ Wt paź 09, 2007 23:18 ]
Tytuł: 

Nie chcialem zaczynac nowego tematu, gdyz moje pytanie odnosi sie scisle do ALONE AND UNADVISED...

Cytuj:
ALONE AND UNADVISED - Permanent-event (C)
[CP: 4]
Corruption. Playable on a non-Wizard, non-Ringwraith character in a company with 3 or fewer characters. Character makes a corruption check at the end of his movement/hazard phase for each region he moved through. All of his checks are modified by the number of characters in his company. During his organization phase, he may tap to attempt to remove this card by rolling greater than 6. Discard this card if his company has 4 or more characters. Cannot be duplicated on a given character.


Pytanie brzmi: jak to w koncu jest z tym dodawaniem za liczbe postaci w kompanii ?? Czy postac, na ktorej lezy AaU dodaje +1 za sama siebie czy nie ?? Czyli czy postac, ktora jest sama w pojedynczej kompanii ma 3 CP czy 4 CP ???????????

Autor:  Konrad Klar [ Wt paź 09, 2007 23:36 ]
Tytuł: 

Jest dokładnie i oficjalnie tak:
CRF, Rulings by Term, Character napisał(a):
A character enacting an effect counts as a character in his company, and may affect himself as a character in the company.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/