Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

Dwa Pytania
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=1189
Strona 1 z 1

Autor:  Bartolomeo [ Śr gru 09, 2009 22:58 ]
Tytuł:  Dwa Pytania

Mam pytania które nurtowały mnie ostatnio podczas gry:

1. Jeżeli zbadam jakiś site, i mój przeciwnik idzie do tego samego saitu który jest w moim discardzie to:

a. home atak otrzymuje + 1 power?
b. home atak otrzymuje +1 strike, +1 power?

2. Czym się rożni region movment od site path. Jeżeli przeciwnik używa (grając hero) region movment to czy mogą go atakować kreaturki które w tekście maja np. thre wilderness in site path (mam namyśli were-worma i inne drakei)? Gdyż ostatnio podczas gry mój przeciwnik stwierdził że nie można go zagrać bo nie idzie site path tylko region movment.

Podobny problem robi się z alone and unadvised. Np. gdy jeden character wychodzi lorien i idzie do esterling camp używając site path , to po żuceniu tej korupcji robi on testy za każdy region czy nie?

Autor:  Ciachu [ Śr gru 09, 2009 23:11 ]
Tytuł: 

W pierwszym pytaniu zdecydowanie odp. B

Drugie pytanie jest juz ciut bardziej skomplikowane ;-) Jesli gracz hero uzywa starter movement, to jego sciezka jest identyczna jak ta wydrukowana na karcie site, przy czym, dla rozpatrywania mozliwosci nagrywania niektorych creaturek zagrywalnych na konkretne regiony (np. Cave Worm), bierze sie pod uwage tylko region, z ktorego postac wyruszyla i do ktorego dochodzi (czyli te 2 regiony, ktore sa wydrukowane na site, z ktorego wychodzi i site, do ktorego idzie).

Jesli natomiast gracz uzywa region movement, to jego site path jest identyczne ze sciezka regionow, po ktorych sie porusza. Czyli Were Worma mozesz nagrac na ekipe ktora albo ma 3 drzewka wydrukowane na karcie site przy starter movement, albo ktora idzie przez 3 drzewka w region movement.

W przypadku Alene'a sprawa wyglada analogicznie: przy starter movement postac zrobi 4 testy korupcji ;-)

Jest jeszcze jedna sprawa zwiazana z site path: mianowicie istnieje rozroznienie na "site's site path" i "company's site path". Kiedys bylo to dosyc powaznie roztrzasane na forum, proponuje zatem poszukac odpowiedniej dyskusji ;-) W skrocie powiem tyle, ze sa karty, ktore oddzialuja na druzyne, jesli sciezka wydrukowana na karcie site, do ktorego druzyna zmierza, zawiera okreslone elementy, bez wzgledu na to, czy takowe elementy zawiera sciezka ruchu po regionach (przy region movement). Najprostszy przyklad takiej karty to Long Winter.

Autor:  Muad'Dib [ Cz gru 10, 2009 9:52 ]
Tytuł:  Re: Dwa Pytania

Bartolomeo napisał(a):

1. Jeżeli zbadam jakiś site, i mój przeciwnik idzie do tego samego saitu który jest w moim discardzie to:

a. home atak otrzymuje + 1 power?
b. home atak otrzymuje +1 strike, +1 power?



Należy pamiętać, że jest to zasada opcjonalna ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/