Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Hazard a resource https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=1089 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Muad'Dib [ Śr maja 14, 2008 22:49 ] |
Tytuł: | Hazard a resource |
Czy za pomocą Persimony of Seclusion można sobie wrócić na rękę smoczą fakcję? |
Autor: | Gror [ Śr maja 14, 2008 23:08 ] |
Tytuł: | Re: Hazard a resource |
Muad'Dib napisał(a): Czy za pomocą Persimony of Seclusion można sobie wrócić na rękę smoczą fakcję?
A co to jest fakcja? PS. Wiem, wiem czepiam się, ale tak mnie zawsze bawi to słowo w tej formie... ![]() |
Autor: | Vandrer [ Śr maja 14, 2008 23:20 ] |
Tytuł: | |
Muad'Dib napisał(a): Czy za pomocą Persimony of Seclusion można sobie wrócić na rękę smoczą fakcję?
Stoi, że możesz wrócić "any unique Dragon manifestation" a, że smocze frakcje (tak dobrze, Gror? ![]() Ale to Konrad prawdę Ci powie ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Cz maja 15, 2008 0:21 ] |
Tytuł: | |
Frakcje to masz w sejmie, Gror a w tej grze są fuckcje (z angielska factions). Konrad może prawdy nie powie, ale skieruje do CRF. http://www.councilofelrond.org/wiki/ind ... _Seclusion (w PDFie dostępnym na forum nie ma tego wpisu). Ruling z gatunku "czy to się dzieje naprawdę?". |
Autor: | Gror [ Cz maja 15, 2008 11:29 ] |
Tytuł: | |
Konrad Klar napisał(a): Frakcje to masz w sejmie, Gror a w tej grze są fuckcje (z angielska factions).
Konrad może prawdy nie powie, ale skieruje do CRF. http://www.councilofelrond.org/wiki/ind ... _Seclusion (w PDFie dostępnym na forum nie ma tego wpisu). Ruling z gatunku "czy to się dzieje naprawdę?". Dżizas, ale bzdura! No takiego wałka to się nie spodziewałem nawet po 7 piwach... |
Autor: | Konrad Klar [ Cz maja 15, 2008 11:55 ] |
Tytuł: | |
A tak do rzeczy, jak pisze, że rzecz dotyczy (na przykład) manifestacji i nie ma uściślenia, że chodzi o hazard, czy resource, to w 99% tak to należy czytać. Że może być to zarówno resourcowa, hazardowa, postaciowa, czy sajtowa (czy należąca do innej, przyszłej kategorii kart) maifestacja. Jest kilka nadrzędnych zasad, które ograniczają swobodę akcji i te sytuacje stanowią ten 1% (choć akurat w tym wypadku nie bedą mieć zastosowania). Między innymi zasada, że nic nie może odtapować karty, będącej pod wpływem efektu "ta karta nie moze zostać odtapnięta", zasady dotyczące unikalności i dopuszczalności składu kompanii i kilka innych i tylko one muszą być wyraźnie zmienione przez tekst karty. Innym rulingiem z gatunku "czy to się dzieje naprawdę?" jest ten dotyczący Emerald of Mariner, odpowiadający na wątpliwości, czy karta dająca 0 CP jest naprawdę źródłem korupcji. |
Autor: | Jaded [ Cz maja 15, 2008 15:15 ] |
Tytuł: | |
Ja jakoś nie widzę przeciwwskazań. Słowo frakcja występuje w polskich przekładach Tolkiena (Frakcja Króla albo Królewska) |
Autor: | |Highwayman| [ Pt maja 16, 2008 1:18 ] |
Tytuł: | |
dziwie sie ze są osoby które tej sztuczki jeszcze nie znały.... ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |