Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Smoke Rings vs An Expected Outpost kontra Twilight https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=1083 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Ciachu [ Wt kwi 15, 2008 17:07 ] |
Tytuł: | Smoke Rings vs An Expected Outpost kontra Twilight |
Cytuj: SMOKE RINGS - Short-event (C) Bring one resource or character from your sideboard or discard pile into your play deck and shuffle. Cytuj: AN UNEXPECTED OUTPOST - Short-event (C) Bring one hazard from your sideboard or discard pile into your play deck and shuffle (up to two if Doors of Night is in play). Cytuj: TWILIGHT - Short-event (C) Environment. One environment card (in play or declared earlier in the same chain of effects) is canceled and discarded. Twilight may also be played as a resource, and may be played at any point during any player's turn. Note Twilight is hazard otherwise. |Highwayman| napisał(a): - karty w których tekście jest zaznaczone ze mogą być zagrane i jako hazard i jako resource mogą być liczone jako hazard lub jako resource jeśli chodzi o skład talii (przy liczeniu czy w talii jest taka sama ilość hazard’ów co resource’ów). Przykładowe karty tego typu: Twilight, Tookish Blood, Great Secrets Buried There, Gnawed Ways, itp
(to cytat z zasad do najblizszego turnieju w Warszawie ![]() Mam następujące pytanie: czy wsadzając do talii Twilighta jako zasób mogę cofać go na rękę Smoke Ringsami, czy tylko Outpostem?? A co w przypadku, gdy mam w talii Twilighty liczone zarówno jako hazard i jako zasób?? |
Autor: | Jaded [ Wt kwi 15, 2008 18:15 ] |
Tytuł: | |
One są w ten sposób liczone tylko na potrzebę konstrukcji talii, hazard nie przestaje być hazardem (czyli twilight nie mozna zciągnąć smoke rings itd) |
Autor: | Muad'Dib [ Wt kwi 15, 2008 18:23 ] |
Tytuł: | |
Jaded napisał(a): One są w ten sposób liczone tylko na potrzebę konstrukcji talii, hazard nie przestaje być hazardem (czyli twilight nie mozna zciągnąć smoke rings itd)
Robiąc offtopic tzn, że grając minionem nie możesz za pomocą Mouth of Sauron czy An Unexpected Oupost przerzucić agenta (nie My Precoius, nie Lobelia) do ręki/decku? |
Autor: | Ciachu [ Wt kwi 15, 2008 18:36 ] |
Tytuł: | |
Dzieki chlopaki ![]() ![]() A tak przy okazji... Gdzie znajde w oryginale ta zasade o liczeniu Twilightow i im podobnych jako zasoby przy liczeniu decka?? To jakis CRF zgadza sie?? |
Autor: | |Highwayman| [ Wt kwi 15, 2008 20:01 ] |
Tytuł: | |
po pierwsze - słuchajcie Jaded'a bo dobrze mówi ![]() a teraz po kolei: to nie żaden CRF mówi ze karty które mogą być zagrane i jako resource i jako hazard można liczyć tak lub tak jesli chodzi o składanie talii tylko zwykła instrukcja można to znaleźć na samym dole 86 strony instrukcji MELE pod hasłem: Dual Purpose Cards My Precious i Lobelia mogą być przerzucone za pomocą Unexpected Outpost czy Mouth of Saourn ponieważ są to hazard'owi agenci i zawsze są oni liczeni jako hazardy przy składaniu talii natomiast ani minion ani fallen-wizard nie mogą za pomocą Unexpected Outpost czy Mouth of Saourn wyciągać agentów ponieważ w ich taliach agenci liczą się jak postacie - za to mogą to robić za pomocą Back to the Fray, Weigh all Things to a Nicety czy Smoke Rings - no i oczywiście Nobody's Friend i Inner Cunning ponieważ jest to jasno napisane na karcie )ale z drugiej strony trzeba pamiętać ze kart wymagających agenta - czyli miedzy innymi Nobody's Friend i Inner Cunning nie można zagrac jesli gra się przeciw minion'owi) hero oczywiście traktuje wszystkich agentów jako hazardy i moze na nich rzucać Unexpected Outpost czy Mouth of Saourn - tak samo Balrog ponieważ agenci w talii Balroga tez liczą się jako hazardy Everybody happy? ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Wt kwi 15, 2008 20:32 ] |
Tytuł: | |
Ok. Resource, który może byc zagrany jako hazard pozostaje na wszystkie inne potrzeby (poza składaniem decku) resourcem. Nie może byc wyszukiwany, odrzucany, ujawniany itp. jako hazard. I odwrotnie. Ale agent w talii FW i miniona (nie-Balroga) nie jest "postacią, która może być również zagrana jako hazard". Może być zagrany zarówno jako postać, jak i jako hazard i każdy typ jest tu równorzędny. |
Autor: | Jaded [ Śr kwi 16, 2008 11:35 ] |
Tytuł: | |
...czyli mozna go sprowadzić jako hazard. Przy okazji znalazłem bardzo zabawny i mam wrażenie przeoczony przepis: Cytuj: Fallen-wizard companies must use region movement
Z czego wynikałoby, ze nie mogą jechać do underdeepów ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Śr kwi 16, 2008 11:51 ] |
Tytuł: | |
Ponieważ faktycznie byłoby się czego czepiać, jest sprostowanie. CRF, Rulings by Term, Fallen napisał(a): Fallen-wizards may not use starter movement, but they may use any other form of
movement. |
Autor: | Jaded [ Śr kwi 16, 2008 11:54 ] |
Tytuł: | |
Eh, jak to mówią ślepy w karty nie gra ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Śr kwi 16, 2008 20:50 ] |
Tytuł: | |
Ale za to, jak mówi nazwa pewnego zespołu, martwi mogą tańczyć. Trochę spóźniona refleksja... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |