Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Bardzo głupie pytanie - Chain of Effects https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=1068 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | |Highwayman| [ Pt lut 29, 2008 0:58 ] |
Tytuł: | Bardzo głupie pytanie - Chain of Effects |
czy w MECCG jest jakaś zasada zabraniająca w ramach Chain of Effects odpowiadac na akcje wywyłane przez samego siebie? np. czy moge zagrac Deeper-shadow by zmniejszyć hazard limit i jesli przeciwnik nie odpowie w zaden sposób to czy moge zagrać kolejny Deeper-shadow? albo czy moge zagrać Twilight'a a nastepnie kolejnego Twilight'a by skasować pierwszego który zagrałem? |
Autor: | Konrad Klar [ Pt lut 29, 2008 1:29 ] |
Tytuł: | |
Nie. Tapowanie się dla wsparcia do testów korupcji wywołanych przez zadeklarowane przez samego siebie akcje, to to samo w końcu. Czy składając przedmiot w fazie organizacyjnej trzeba czekać, aż przeciwnik zmiłuje się i zagra Twilight, żeby móc odpowiedzieć zagraniem New Frienship, albo tapnięciem postaci do cc? Ale jedna rzecz wymaga chyba wyraźnego ustalenia. Chodzi mi o taką sytuację, kiedy jeden z graczy pasuje, drugi również postanawia nie odpowiadać żadną deklaracją i w tym momencie, widząc taką reakcję (brak odpowiedzi) przeciwnika, ten pierwszy postanawia jednak coś dodać do CoE. Sądzę, że to powinno być zabronione. Jeśli ktoś postanawia spasować, może co najwyżej odpowiedzieć na kolejną deklarację przeciwnika, nie na tą, na którą postanowił wcześniej nie odpowiadać. |
Autor: | Jaded [ Pt lut 29, 2008 16:14 ] |
Tytuł: | |
Coś nie do końca rozumiem, z tego co kojarzę to przepisy pozwalają na dobrywanie do własnego coe jeśli przeciwnik nie odpowiada. |
Autor: | Konrad Klar [ Pt lut 29, 2008 16:55 ] |
Tytuł: | |
Nie rozumiem, co jest nie rozumiane. Mam przykład podać? |
Autor: | Jaded [ Pt lut 29, 2008 19:15 ] |
Tytuł: | |
Wydaje mi się, ze twilight na swojego twilighta jest ok bo : "You may follow one of your declared actions with another of your declared actions in the same chain of effects, so long as you give your opponent a chance to respond to your first action." A nie rozumiem tego, że twierzisz , ze nie. |
Autor: | Konrad Klar [ Pt lut 29, 2008 19:42 ] |
Tytuł: | |
No to już rozumiem, co w tym było niezrozumiałe. Bo nie twierdzę tego, co twierdzisz, że ja twierdzę. Przykład sytuacji, o której mówię: W fazie M/H jeden z graczy zagrywa Narya. Przeciwnik ma na ręce Many Sorrows Befall, którym mógłby zagrać w odpowiedzi, ale liczy na to, że resource player zagra jeszcze jakiś resource modyfikujący cc i wtedy dopiero zagra MSB, psując nie tylko jedną kartę, ale całe kombo. Pasuje więc - nie odpowiada na zagranie Narya. Resource player też jednak niczego nie deklaruje. I sądzę, że jest niedopuszczalne aby w tym momencie hazard player mógł oświadczyć: "skoro ty nic nie zagrywasz w odpowiedzi, to ja zagrywam Many Sorrows Befall na Narya". Jeżeli wszyscy gracze zdecydowali się nie odpowiedzieć na akcję, łańcuch efektów powinien się zacząć rozwiązywać. Nie można zmieniać tej decyzji na skutek braku deklaracji przeciwnika. Odpowiadać można tylko na deklaracje, przeciwnika lub swoje. |
Autor: | Jaded [ Pt lut 29, 2008 21:01 ] |
Tytuł: | |
No to wszystko jasne - jeśli z obu stron nie ma deklaracji to następuje rozwiązanie. |
Autor: | |Highwayman| [ Pt lut 29, 2008 21:04 ] |
Tytuł: | |
popieram i dzieki za wyjaśnienie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |