Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

Dodatkowo punktowane karty fakcji minionowych
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=1042
Strona 1 z 1

Autor:  Muad'Dib [ Śr lis 14, 2007 16:56 ]
Tytuł:  Dodatkowo punktowane karty fakcji minionowych

Man jedno pytanie odnośnie tych kart - czy zapis, że kiedy lider kontroluje 3 bądź więcej fakcji na site sumuje się z kilku kart?Np zagrano Stone Trolls, Hill Trolls, Misty Moutain Wargs. Czy teraz dostanę punktów łącznie 3 czy będzie 3+3+3?

Autor:  Gror [ Śr lis 14, 2007 17:21 ]
Tytuł: 

Punkty z frakcji swoją drogą, a dodatkowo bonus za kontrolowanie przynajmniej 3 frakcji przez lidera. W tym przypadku byłoby to:
2+2+2+2 czyli 8

Autor:  Muad'Dib [ Śr lis 14, 2007 19:27 ]
Tytuł: 

Kopsnąłem się w licznie punktów bo pisałem z pamięci :P to, że dostanę pkt za co najmniej 3 fakcje to wiem, ale pytanie dotyczy tego czy wymienione na kartach pkt liczą się oddzielnie. Dostanę 2+2+2 za fakcje i czy dostanę 2+2+2 za to, że mam po co najmniej 3 pod kontrolą lidera.Krótko mówiąc czy te wymienione bonusowe pkt z każdej karty liczą się oddzielnie czy nie ( czyli dostaje 2 a nie 6 dodatkowych pkt).

Autor:  Konrad Klar [ Śr lis 14, 2007 19:56 ]
Tytuł: 

Gror już właściwie odpowiedział, ale w bardziej dosadnej wersji brzmi to:
CRF, Rulings by Term, Leader napisał(a):
Factions played with a leader are worth two extra MP per group of factions, not perfaction.

Autor:  Muad'Dib [ Pt lis 16, 2007 23:43 ]
Tytuł: 

Jeszcze jedno - czy jeśli jest napisane, że przekonywanie jest wykonywane przez lidera i nie tapuje site'u, to czy można zagrywać takie frakcje na tapniętym site'cie?

Autor:  Konrad Klar [ So lis 17, 2007 0:00 ]
Tytuł: 

Nie. "Nie tapuje site'u" nie jest równoznaczne z "można zagrać na tapniętym site".

Autor:  |Highwayman| [ So lis 17, 2007 2:24 ]
Tytuł: 

wtrące swoje trzy grosze na zakończenie - skoro site się nie tapuje to nie możesz dograć minor'ka czy czegokolwiek co wymaga tapującego się/tapniętego site'u

i jesli dobrze pamiętam trick z fakcjami pod leader'em nie zadziala w połaczeniu z Thing Stolen - bo po zagraniu przedmiotu z Thing Stolen site się tapnie i po sprawie (chyba ze zaczekasz z tym do zagrania ostatniej fakcji)

Autor:  Muad'Dib [ So lis 17, 2007 3:24 ]
Tytuł: 

Albo zagram fakcję, która może być przekonana na tapniętym site'cie:P to onośnie takich tricków przy tego typu decku - czy jeśli jest zagrane na site Hold, Rebuilt and Repaired a przeciwnik zagra Tidings of Bold Spies to taki atak będzie detainment czy nie?

Autor:  Konrad Klar [ So lis 17, 2007 3:29 ]
Tytuł: 

Oj będzie, będzie. Przecież pisze "including all modifications".
Trochę wiary w to, co napisane. Tu wcale nie wszędzie musi czaić się podstęp. :)

Autor:  Muad'Dib [ So lis 17, 2007 3:34 ]
Tytuł: 

Po prostu miałem wątpliwości wynikające z tego, że taki skopiowany atak/ataki nie jest już AA a wspomniany Hold.. czyni właśnie AA detainment ;) (autentycznie im dłużej gram tym więcej zaczynam szukać podpuch w tekstach kart :P )

Autor:  Konrad Klar [ So lis 17, 2007 3:44 ]
Tytuł: 

Jest to dokładna kopia ataku automatycznego, z wyjątkiem tego, że nie jest ona uważana za automatyczny atak.

W tekście karty jest to rozbite na dwa zdania: jedno mówi o tworzeniu ataków, które sa dokładnymi kopiami AA. Drugie, że utworzone ataki nie są atakami automatycznymi.

Teraz rozumiem, co mówił Termi, że się boi po lekturze tego działu pojechać na turniej. Takie posty tylko podkręcają psychozę.

P.S. Nie no, bez przesady. W razie najmniejszych watpliwości - pytać. Lepiej zadać 100 pytań do, niż wywrócić się na równym asfalcie. :wink:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/