Polskie Forum MECCG
https://meccg.pl/

Stormcrow
https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=1040
Strona 1 z 1

Autor:  Muad'Dib [ Wt lis 13, 2007 1:32 ]
Tytuł:  Stormcrow

Czy Stormcrow działa również na Ringwraitha oraz Balroga?

Autor:  Konrad Klar [ Wt lis 13, 2007 5:07 ]
Tytuł: 

Nie. Ale na jego kompanię owszem (czemu nie?).

Autor:  |Highwayman| [ Wt lis 13, 2007 11:20 ]
Tytuł: 

a czy gdzies w okolicy MELE nie nastąpiło równouprawnienie? jesli hazard'zie stało "wizard" to czytało się to "wizard lub ringwraith"?

Autor:  Jaded [ Wt lis 13, 2007 13:00 ]
Tytuł: 

Konrad Klar napisał(a):
Nie. Ale na jego kompanię owszem (czemu nie?).

Niby w jaki sposób miałoby działać?

Co do równouprawnienia, to coś nie mogę tego znaleźć

Autor:  Konrad Klar [ Wt lis 13, 2007 15:15 ]
Tytuł: 

Cholera... myślałem, że chodzi o Snowstorm. :oops:

Autor:  Vandrer [ Śr lis 14, 2007 10:41 ]
Tytuł: 

Stormcrow napisał(a):
The direct influence of each Wizard is reduced by 2 (by 4 if Doors of Night is in play). Discard all resource permanent-events that have been played on each company with a Wizard (i.e., on the company as a whole, not individual characters, e.g., Fellowship). No such cards may be played on each Wizard's company. Discard this card when any play deck is exhausted. Cannot be duplicated.


A czy ta karta nie umożliwia przypadkiem zdjęcia np. Fell Rider z Ringwraitha (o ile istnieje to "równouprawnienie" Wizardów i Ringwraithów) - Fell Rider mode. Playable at a Darkhaven [V] during the organization phase on your Ringwraith's own company ?

Autor:  |Highwayman| [ Śr lis 14, 2007 13:45 ]
Tytuł: 

co do równouprawnienia sprawa nadal nie jasna - tez nie moge tego namierzyć ale jestem przekonany (choć coraz mniej) ze cos takiego obowiązuje

anyway - tak dałoby się tym zdjąć Rider Mode'a - choć w danym momencie nie wpłynie to drastycznie na grę, tzn mimo iż Ringwraith straci mode'a i teoretycznie juz nie moze wyjeżdzać poza Darkhaven'y to ruch się juz rozpoczął i samo zdjęcie Mode'a nie cofnie Ringwraith'a

o wiele śmieszniejsze zastosowanie Stormcrow'a to zdejmowanie hero'sowych quest'ów - Fate of the Ithil Stone, Pass the Doors of Dol Guldur, Into the Smoking Cone itp :twisted:

Autor:  Vandrer [ Śr lis 14, 2007 15:47 ]
Tytuł: 

Pomysł zabójczy :D
Z tym, że w danej kompanii (tej na którą quest zostałby zagrany) musiałby być wizard (o ile dobrze czytam... ), więc nie zawsze się uda.

A przy zdjęciu FL z Ringwraitha spadnie nie tylko jego zdolność podróżowania do non-havenów, ale też jego prowess, a to już coś :D

Autor:  Gror [ Śr lis 14, 2007 17:17 ]
Tytuł: 

Mnie się wydawało, że Stormcrow jest na liści ekart, które nie działają na Ringwraitha, ale pewnie się mylę.
Trochę podobnie (choć jednak słabiej) działa na Ringwraitha Tidings of Doubt and Danger, więc ja bym powiedział, że idea Stormcrow była skierowana przeciwko Wizardom, ale jest to w zasadzie tylko niczym nie poparte pzekonanie.

Kurde o tym discardowaniu questów w ogóle nie pomyślałem. Mocne, żeby nie powiedzieć przegięte (choć z drugiej strony wystarczy nie mieć Wizarda w drużynie).

Autor:  Konrad Klar [ Śr lis 14, 2007 17:37 ]
Tytuł: 

Poza tym, że wydawało mi się początkowo, że pytanie dotyczy Snowstorm, to jednak nie znam żadnej zasady, któraby przekładałaby automatycznie karty/efekty działające na Wizarda na Balroga/Ringwraitha. Jest tylko takie przełożenie między Balrogiem a Ringwraithem.
Niektóre karty wręcz wymieniają zarówno Ringwraitha, jak i Wizarda: Cruel Claw Perceived, Power Relinquished to Artifice.
Skąd się wzięło przekonanie, że takie przełożenie istnieje?
Pewnie stąd, że kilka kart z Wizards: Greed, Call of Home, Despair of the Heart, nie działających, lub nie zagrywalnych na Wizarda, w wersji z Lidless Eye zostało uzupełnione o tekst non-Ringwraith.

I obowiązuje wersja późniejsza. I to jest ta zasada, która wcale niekoniecznie sprowadza się do interpretacji non-Ringwraith=non-Wizard, czy Ringwraith=Wizard.

Autor:  Muad'Dib [ So lis 17, 2007 3:27 ]
Tytuł: 

Znalazłem pośrednie rozwiązanie mojego pierwotnego problemu - Ringwraith ma swój odpowiednik Stormcrow czyli Tidings of Doubt and Danger. Myślę, że raczej nikt nie pomyślał, żeby móc zagrać obie karty na minionowego avatara :P

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/