Polskie Forum MECCG https://meccg.pl/ |
|
Return to site of origin https://meccg.pl/viewtopic.php?f=1&t=1009 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Muad'Dib [ Cz sie 30, 2007 8:05 ] |
Tytuł: | Return to site of origin |
Czy drużyna,która była zmuszona do "return to site of origin" w czasie movement/hazard phase nie może nic robić w site phase? |
Autor: | Konrad Klar [ Cz sie 30, 2007 14:23 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem, kto Ci naopowiadał takich rzeczy, ale to prawda. |
Autor: | Muad'Dib [ Cz sie 30, 2007 14:28 ] |
Tytuł: | |
A gdzie to jest napisane bo jakoś nie mogę na to trafić ![]() |
Autor: | Konrad Klar [ Cz sie 30, 2007 14:43 ] |
Tytuł: | |
CRF, Turn Sequence, Movement/Hazard Phase, Returning to Site of Origin napisał(a): If a company returns to its site of origin, its site path immediately disappears, and its movement/hazard phase immediately ends.
An effect that returns a company to its site of origin may not be declared in the middle of an attack. Rules Erratum: If a company returns to it's site of origin, it may do nothing during it's site phase. A company failing it's underdeeps movement roll is not effected by this rule. |
Autor: | Muad'Dib [ Pt sie 31, 2007 1:45 ] |
Tytuł: | |
Dzięki Konradzie,że mnie oświeciłeś..nigdy do tej pory nie miałem takiej sytuacji,a że nie czytam CRF do poduszki to pewnych rzeczy dowiaduję się w praktyce..inne moje pytanie należy do niemal tej samej kategorii. Jeśli drużynie w podziemiach nie wyjdzie rzut na przemieszczenie się to czy może podjąć jakieś działana w fazie site'u ? |
Autor: | Konrad Klar [ Pt sie 31, 2007 1:59 ] |
Tytuł: | |
CRF, Turn Sequence, Movement/Hazard Phase, Returning to Site of Origin napisał(a): If a company returns to its site of origin, its site path immediately disappears, and its movement/hazard phase immediately ends.
An effect that returns a company to its site of origin may not be declared in the middle of an attack. Rules Erratum: If a company returns to it's site of origin, it may do nothing during it's site phase. A company failing it's underdeeps movement roll is not effected by this rule. Podkreślenie moje. |
Autor: | Muad'Dib [ Pt sie 31, 2007 9:05 ] |
Tytuł: | |
Kolejny raz dzięki i nauczka,żeby na przyszłość czytać dokładniej ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |