Cytuj:
to 'may' odnosi sie do zastrzezen na fallen-site'ach takich jak na:
Rhosgobel: 'Only Radagast's companies may use this card'
Deep Mines: 'A company may move to this site only from one of your protected Wizardhavens [W] and only if you have more than 6 stage points'
Fajnie, tyle ,że przy twojej intepretacji mogli by po prostu napisać:
"Unless stated otherwise on a card, a fallen wizard player MUST use these [Fallen-wizard] sites instead of the hero/minion version."
W Balrogu też sformuowane jest to inaczej.
Jadąc do Isengardu-ruin narażasz się na automatyczny atak, atak kreatur zagrywanych na ruiny, wrogie działania podejmowane przez agentów, atak innej drużyny - więc nie jest łatwo.
Dochodzi jeszcze sytuacja, gdy po zagraniu "Fortress..." "obcy" FW musi używać tych kart (co więcej może sobie tam to i owo zagrać). Jeśli może w takiej sytuacji, to dlaczego nie może wcześniej?
Cytuj:
a nie do tego...
[ciach, całkiem sensowne wywody]
to by bylo bez sensu
My rozwiązaliśmy to w ten sposób, że trzeba było wyjechać i przyjechać ponownie.
Aczkolwiek, moja interpretacja jest bardziej prawidłowa, zgadzam się, że taki przepis jest trochę dziwaczny,a wersja Highwaymana jest bardziej spójna i nie widzę przeszkód, by przyjąć na turnieju taką zasadę.