Nie całkiem związane z tematem kreatury zagranej on-guard, ale rzecz dotyczy karty Burglary, więc zdecydowałem się nie otwierać nowego wątku.
White Hand-Getting Ready to Play-Playing and
Using Resources
Cytuj:
Targeting Site and Resource Cards—A hero resource card may not target/affect a minion site card or a minion resource card. A minion resource card may not target/affect a hero site card or a hero resource card.
CRF-Errata (Rules)
Cytuj:
White Hand Rules, Playing and Using Resource, Targeting Site and Resource Cards:
change both instances of "resource card may not target/affect" to "resource event card
may not target/affect."
Jedną z deklarowanych przez zagranie Burglary akcji jest "Tap the site". Site jest określony przez liczbę (jeden - Note that "the foo" counts as specifying one "foo." [CRF-Ruling by Terms-Targets]) i typ (site) i jest w grze. Jest to więc targetowanie.
Czyli że karta Burglary nie może być użyta na minion site.