Na wielu kartach znajduje się podana w temacie fraza, która dziś zaczęła mnie zastanawiać.
Moje pytanie brzmi: kiedy dokładnie ma miejsce tenże discard? Przed przetasowaniem decku, czy po przetasowaniu? To, co znalazłem na ten temat w instrukcji do MELE ogranicza się w zasadzie do tego:
MELE, str. 89 napisał(a):
Exhausting a Play Deck: When you draw the final card from your play deck into your hand. Immediately when the card is drawn, your discard pile becomes your new play deck. Standard Game: Exchage up to 5 cards between it and your sideboard and shuffle. Return all discarded sites to your location deck.
(podkreślenie moje - bardzo zastanawia mnie sformułowanie "immediately")
Ktoś ma jakieś informacje na ten temat? Są jakieś CRF-y uściślające ten moment?