Polskie Forum MECCG

...czyli tam i z powrotem, by Bilbo Baggins :)
Teraz jest Wt cze 17, 2025 12:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Fell Beast
PostNapisane: Śr maja 09, 2007 20:10 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1878
Lokalizacja: Warszawa
Mam pewien dylemat z tą kartą. Na niej jest napisane

Cytuj:
The number of strikes of one Nazgul hazard creature is increased by one and its prowess is decreased by 2. Attacker chooses defending characters. Additionally, target Nazgul may be played keyed to a Shadow-land :shadowland: or Shadow-hold :shadowhold:. Cannot be duplicated on a given Nazgul.


Sytuacja jest następująca.Przeciwnik idzie przez :shadowhold: bądź :shadowland: . I jak mogę zagrać tę kartę na nazgula,którego mam na ręku?Jego samego nie mogę przecież rzucić na stół bo on nie może zaatakować bez wspomagacza,natomiast sama karta jak wynika z tekstu (przynajmniej dla mnie) jest zagrywana na nazgula będącego w grze. Co innego gdyby było napisane jak w Morgul-horse:

Cytuj:
(...) Alternatively, allows a Nazgul to be played keyed to a Shadow-land :shadowland:

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 09, 2007 20:26 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Muad'Dib napisał(a):
I jak mogę zagrać tę kartę na nazgula,którego mam na ręku?


Słuszna uwaga. Ta karta łamie reguły. Jest do niej, jako do takiej, specjalna wykładnia.
CRF, Errata(Cards), Fell Beast napisał(a):
This card can be played and resolved before any Nazgûl is played with it. A Nazgûl must be played as the first declared action in the chain of effects following the resolution of Fell Beast, or else this card is returned to its player's hand. This card can be played on an existing Nazgûl attack, but the extra playability this card provides would not apply.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 09, 2007 20:33 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1878
Lokalizacja: Warszawa
CRF, Errata(Cards), Fell Beast napisał(a):
(...)This card can be played on an existing Nazgûl attack, but the extra playability this card provides would not apply.


Czyli przekładając na nasze mogę zagrać na na nazgula, który atakuje ale już nie zwiększam jego zasięgu na na :shadowhold: oraz :shadowland: ?

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Ostatnio edytowano Śr maja 09, 2007 20:56 przez Muad'Dib, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 09, 2007 20:55 
Offline
Shadow of the East
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 10:24
Posty: 1878
Lokalizacja: Warszawa
Aha i jeszcze jedno pytanie. Skoro nazgul musi być pierwszą zadeklarowaną akcją to nie mogę połączyć działania Out of the Black Sky z Fell Beast? Bo kolejność musiałaby być taka Fell Beast + Out of the Black Sky + Nazgul.

_________________
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 09, 2007 21:04 
Offline
Warrior/Ranger/Sage
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 30, 2004 21:26
Posty: 1722
Lokalizacja: Wałbrzych
Muad'Dib napisał(a):
Aha i jeszcze jedno pytanie. Skoro nazgul musi być pierwszą zadeklarowaną akcją to nie mogę połączyć działania Out of the Black Sky z Fell Beast? Bo kolejność musiałaby być taka Fell Beast + Out of the Black Sky + Nazgul.


Tak, Out of Black Sky byłoby wtedy pierwszą akcją łańcucha efektów następującego po zagraniu Fell Beast.

_________________
Yes - the chances of anything coming from Mars are a million to one - he said.
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.017s | 11 Queries | GZIP : On ]